This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

alleen1 tip.. ga niet teveel gebieden veroveren.. als je in san fierro zit raak je ze weer kwijt omdat ryder en sweet je naaien

alleen maar tijdverspilling...

ik heb em sinds vandaag, ben ff aant spele geweest
nu zit ik bij sweet's lady en ik moet hem daar gaan oppikken in het midden van een "gunfight" maar het lukt mij steeds niet. hoe moet ik het doen ???

S`am said:
ik heb em sinds vandaag, ben ff aant spele geweest
nu zit ik bij sweet's lady en ik moet hem daar gaan oppikken in het midden van een "gunfight" maar het lukt mij steeds niet. hoe moet ik het doen ???

ik had er gewoon eerst 2 overgereden en toen de rest neer geschoten lukte bij mij in 1 keer

Ik heb et even bij een vriend bekeken , eigenlijk had ik meer verw8 veel meer De steden zijn echt te groot naar mijn mening , als je ze dadelijk allemaal hebt en je moet ,, ff '' heen en weer , woei dan ben je lang bezig

ook laadtijden stoorde ik me best aan tussendoor , vooral als je kleding gaat kopen

Ook de graphics , de PS2 is er gewoon niet meer geschikt voor en het loopt ookal niet soepel , vooral bij regen dan ziet het er dus gewoon niet uit

Al met al is het leuk om te spelen , tuurlijk het is een toppie game! maar ik had een grote deja vu met Gta vice city

Edit: Niet gelijk aggresief worde dis mijn mening

Gedeelte eens met je mening.

Maar laden duurt in het begin lang ja. eerst duurde het bij mij 10 sec. en nu gewoon 1sec. Met graphics, ik keek zonet ook nog naar de foto's die van tevoren werden gepost, ik denk dat dat de PC versie is want daar lijkt het echt heeel mooi. (kan natuurlijk ook aan je TV liggen )

Ik vind het zeker geen GTA VC, VC is wat tekenachtiger, kleiner kwa maten huizen/auto's. Een stuk stijver. Maar kwam ook omdat ik GTA VC helemaal niks vond

waar vind je de quad

ga naar blueberry Acres bij de brug die is afgesloten. er staat een bord met easterboard farm, ga naar die boerderij en naast een van de gebouwen staat de quad

oke ik kan dus een ps2 kopen waar (zo hij het zegt) geen san andreas opgaat drm had hij ook een neiuwe gekocht maarnu wil ik weten als die wel zal gaan want dan koop ik hem over want volgens mij moet die gaan.
antwoord zeer snel want dan heb ik hem ook zeer snel

Remco 4 Life said:
Ook de graphics , de PS2 is er gewoon niet meer geschikt voor en het loopt ookal niet soepel , vooral bij regen dan ziet het er dus gewoon niet uit

bij die regen is juist express gedaan, dat het net lijkt alsof die regen tegen je aanspat, drm lijkt het net een tv ruis oid

kan de 30004 serie zijn, die heb ik ook, maar schijnt dat die problemen geeft met SA, bij mij is die ook 2 keer vastgelopen toen ik een private dance deed in stripclub.