This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Remco 4 Life said:
Mijne begint het na 3 jaar nu wel een beetje te begeven , Films doen het niet meer iig , en somigge games ook niet alsk geld heb schafk de kleinere versie maar eens aan

heyz heb je de lens/lazer(waar die de cd mee leest) al schoongemaakt? maat van me had ook ps2 en omgebouwd, en kon naar tijdje geen spelle enzo spele, me pa zei dat ie da schoon moest maken en voila hij deed het weer....

dus ff over de laser blazen...mss helpt, en mss niet geheh

Waar vind i kde spuitbus om die 100 graf's te bespuiten?
Ze hebben het gezegd, maar heb het niet gelezen |(

Greetz

Heb je al tussen je opties zeg mah..
R2 Kies je het mee geloof ik ..

K ga weer ff verder game`n .. Best laat alweer

hoe zijn julie allemaal voorbij die missie van ryder gekomen dan?, waar je met die vorkheftruck die kisten in de vrachtvagen moet doen, in de haven. Die ryder gaat veel te snel dood bij mij

djmarc said:
je moet naar big smoke's huis, staan met je gezicht naar big smokes huis en dan naar rechts lopen totdat je een tunneltje met een hek erachter ziet en daarachter is een rood symbool loop daar doorheen en je kan met zijn 2en free mode spelen
beter hou je je mond inplaats van cheats te geven

denniskrol said:
hoe zijn julie allemaal voorbij die missie van ryder gekomen dan?, waar je met die vorkheftruck die kisten in de vrachtvagen moet doen, in de haven. Die ryder gaat veel te snel dood bij mij

rij die mannetjes met je heftruck een beetje allemaal dood
mag wel eens helpen, en gewoon snel heen en weer rijden.

Oke dan heb ik ook nog een vraag
Ik zit nu op 10% ongeveer en zeiden omdat ik beetje respect had een gang kon beginnen met 3 members? maar hoe moet ik dat doen? Iemand al gedaan?

dan moet je naar zo'n groen mannetje toe lopen en dan met R1 dat je ze locked zegmaar en dan op omhoog (up) drukken

denniskrol said:

je rijd er naartoe, klimt over het hek, slaat die bewaker dood en kat zn gun, dan ga je die 6 boxen inladen met die heftruck, steeds als er weer mannetjes komen moet jij die dus doodschieten omdat ryder er nogal moeite mee heeft. als je alles hebt ingeladen zullen die bewakers nog achter je aankomen met 3 auto's.

3 ???
Ik kreeg maar 1 hummer look-a-like jeep achter me, die dan na een paar straten ook direct in vuur stond en ontplofte, en kon op mijn gemakje doorrijden +ralf+

Greetz

Pirulo said:
3 ???
Ik kreeg maar 1 hummer look-a-like jeep achter me, die dan na een paar straten ook direct in vuur stond en ontplofte, en kon op mijn gemakje doorrijden +ralf+

Greetz

die ene die links staat als je het hek door bent?

Ik ben altijd 'de' hardcore PC gamer man geweest. MAar dit keer heb ik echt geen zin om een half jaar te wachten (net als bij Vice city)!

zie ik opeens een heel lief klein plat ps2 tje (met ingebouwde netwerk adapter) staan voor maar 149 euro . kijk maar op de foto, het Hoesje van GTA SA is groter dan mijn ps2, je ziet het ook aan de controler, die is bijna groter dan de Ps2

gelijk maar gekocht, met die game. TIz echt een super tof spel

De reden dan ik geen kopie fix van San andreas is omdat de makers dit respect verdienen om hem origineel te halen!