This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

eeyzzz
wie heeft de digi camera gewonnen met die scooter-freaks stickers actie!?
leuk dagje gehad idd paar min puntjes maar zeker wel vermaakt!!
jammer dat je scooter niet stevig stond in het gras!!
mazzol see ya!

@ Sander, bushokkies slopen is in mijn ogen iets anders.
Je maakt dan iets kapot.
Hier zit je in een gevetileerde ruimte jaja raam open
waar de komende twee uur niemand anders zit dan jij en de deur is dicht.
Wie heeft er dan last van? Niemand denks:X
No offence
ciao

Trouwens die frietboer was een goeie kerel.
Ik had twee frikadellen en een broodje voor tim.
Was heel goed te eten.
Legt ie het neer loopt ie weer weg/
Zeg ik meneer mag ik met U afrekenen.
Zegt ie owwww helemaal vergeten:X:X
Toch maar netjes afgerekend

Wie heeft de custom show gewonnen? of is die er niet geweest?

Meeting ziet er echt vet uit maar 3uur rijden (als alles perfect zou verlopen) is beetje veel. :|

Ben ook al tijdje thuis
Ik vond het zeer geslaagd.
In het begin hadden we beetje problemen als organisatie maar na een tijdje vond ik het gewoon goed gaan...
Wij hebben vaak genoeg mensen die, zonder helm reden, zaten te scheuren door de menigte enz enz op die punten gewezen en werd ook altijd met een vriendelijk antwoord geacepteerd.

Op de sprints heb ik eigenlijk geen commentaar. We hadden gewoon afgesproken dat als er niemand meer bij de start stond de mensen terug konden rijden en dat herkenbaar te maken door je hand op te steken. Dit werkte perfect, vond ik dan

De politie was er ook best over te spreken en zouden het zlefs leuk vinden als er volgend jaar weer zoiets word georganiseerd...

Over scooters die weg zakken op het grasveld konden wij ook niets aan doen. Wij zijn geen weergoden en om nou voor iedereen een plankje te regelen is ook weer zoiets... Niet zeuren dus!

mja dennis, ik vlamde je wel hard!

Die vage gast met die standaard Kymco ging ook weer sprinten!
Die kerel heeft of geen leven... of denkt dat ie flink hard gaat

Complimenten voor Sander! (BurN) Zijn Neo's ownde!
Verder ging de rox van Marco erg hard, en ook die tph van ErwinB!

Inne, ik zal je een bijdrage doen voor de upgrade naar de tijdregistratie, want dat blijft vet!

Was relaxte meetinf vandaag. Weer was lekker en het was gezellig.
Hier aantal foto's:

Dikke ventieldopjes:

uhm:

De mac:

Dennis had honger :

Tering druk onderweg door TT:

Even maar stop gemaakt en scooters afgeladen en op parkeerterrein rond gereden. Waar we sander en pronk tegen kwamen. En veels bekijks hadden.

Verder een geslaagde dag!

Zal ook maar ff vertellen wat ik ervan vond

Zoals iedereen al zei was het zwaar irritant dat allemaal kk lui beetje door publiek reden met 50+ snelheden @ friettent stuk. Had wel ff zin om iemand eraf te beuken .. vind het nog een wonder dat er geen ongelukken gebeurd zijn.

Verder was het wel leuk allemaal .. volgend jaar maybe een ander terrein zoeken Iets wat verhard is Damwoude owned Grou met massive parkeerplaats :W

k heb het er egt naar mn zin gehad..
focking 400+ kms gemaakt vandaag @ auto om er te komen,maarja
was eerste meeting dat mn runner redelijk liep (ghostrunner)
5 sprints, 4 gewonnen zeker voor herhaling vatbaar

alleen dat pad om er te komen...verschrikkelijk..:strange:

Was wel lachuh ja.. beetje jammer dat het een enorm beetje kut van het terein afkomen was trouwens....

Drunk modus

Was een geslaagde dag! als crewmember heb ik ook erg genoten ( Pietbox ) :W

wat idd beetje kut was dat het had geregend die dagen en dat het grasveld bagger was
Het mooie was wel dat iedereen gewoon deed wat je zei en dat er verder niet moeielijk werd gedaan! 8)

Sprints begonnen wat later en ging in het begin wat stroef, maar verliep daarna perfect!

Het was gewoon een tovve dag :W:W