Gisteren Grou, was een geslaagd dagje :W
Flink wat mensen gemeet en der waren ook wel wat ''leuke'' scooters 8P. Jammer dat er geen testbank was, maar goed tis niet anders. Het was natuurlijk helemaal jammer dat ik niet met me Speed Rox aanwezig kon zijn, maar goed daar is ook niets aan te doen
Maykel met zijn SR Max Biaggi had zijn carters en zijn Evo laten tunen door Twins, en die hebben we vrijdag opgehaald. Maar goed dan heb je carters een Evo maar dan rijd je scooter nog niet. Dus wij zijn tot laat doorgegaan om zijn scooter te laten rijden.
Hier wat foto's:
Zo laat kwamen we bij de werkplek aan om de krukas te plaatsen:
Wouter en Nick aan het beunen:
Wat leuke spulletjes:
Blok voor de helft in elkaar:
Toen was de krukas gemonteerd:
Hier een filmpje hoe iedereen bezig is
http://crew.scooter-freaks.nl/erik/Grou/Afbeelding 105.avi
Toen was de Evo gemonteerd met een goede squish en met de krukas:
Op weg naar het volgende adres om de rest van de spullen te monteren:
Met de haakse slijper de carters uitfrezen zodat de Evo poulies passen (en dat midden in de nacht 8P) :
Blok deronder:
Toen gingen Mark, Nick, Nino en ik naar huis aangezien Nick de volgende dag nog 200 km moest rijden:
Klaas was tot 4 uur gebleven, en Maykel heeft zelf tot half 6 aan zijn scooter zitten sleutelen.
De eerste scooters die ingeladen worden:
Onze sunshine aan het tanken
Big car, big tank (en hij was halfvol :O)
Volgende scooter:
Suicide granny, die liep gewoon over het kruispunt te rennen voor de vrachtwagen langs 8P
En dit zijn de Neo's van Douwe, de Aerox van Klaas en de Jog van Barry klaar om de vrachtwagen in te gaan:
[5th] :W
De Aerox van Michael met Speed, Malossi rotor en C21:
De mentale steun voor de lange reis
Uitladen die hap:
Klaas en Maykel:
Sponge Bob tuned scooter:
Scooters bij elkaar:
Helaas aan het eind nog een klein ongelukje, en wat daar verder is uitgekomen is nog niet bekend.
Kortom een geslaagd dagje.