Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

Tinne said:
Het enige wat ik van Grou heb gehoord is dat Marco V W & Tyrone zonder helm als afu`s door het publiek heen bliezen.

(uit zeer betrouwbare bron)

Tinne..

Oplazeren denk ?

Als ik ergens me hand voor in het vuur steek is dat Hendrik totaal NIET zonder helm heeft zitten blaaschen. Als je al ziet dat hij op ons eigen terein een helm op zet, dan geloof ik je dus totaal NIET dat hij @ Grou zonder helm heeft zitten blaaschen. Kijk, dat Marco dat doet, moet hij weten, hij is Gay :L :W

Weet niet uit wat voor "betrouwbare" bron je die crap hebt, maar dat is dus /dev. niet zo

Het was weer een gezellige dag, en goede organisatie, alleen hoe sommige lui jaagden :X, maar voor de rest was het leuk, veel mensen gemeet, mocht ook nog even van remon vlammen thx remon :D, het is weer fijn om de adreline door je heen te voelen...
En de Crew tjah toppie werk de complimenten.

En naderhand toen we weggingen moest er ook nog langs de mac gaan :D

Met het Groepje:
Chezzmo
Marco_V_W
DJ
Tyrone
Tim_XSH
Gijs
Mark
Criminal Aerox

En daar ging het weer leuk aan toe, Chezzmo die augurk tegen de afzuigkap gooide en die bleef plakken :), En nadien nog een augurk naar de buren op haar gezicht...
Ballonetjes opblazen...
Oranje Trekding die DJ en ik van het raam hebben geowned....
Daarna kreeg Tyrone nog een Augurk in zn gezicht van marco (A)
En marco zijn auto werd geowned door chezzmo d.m.v french fries, en zelfs zn masterlijke aerox werd geowned door een sticker van Im Lovin It, alhoewel marco er niet verliefd op was :D, de filmpje besparen we em (A)...
En daarna nog frampje opgehaald en ik werd weer in Leeuwarden gedropt...

Pics:

Chezzmo @ C21 Jatz0r
zipaman1.jpg

DJ @ C21 Tjoening +ralf+
zipaman2.jpg

Gijs @ Roflol Mode
zipaman3.jpg

Marco @ Homo-mode
zipaman4.jpg

Chezzmo Tjoening @ Marco's meurbak +ralf+
zipaman5.jpg

D.J said:
Oplazeren denk ?

Als ik ergens me hand voor in het vuur steek is dat Hendrik totaal NIET zonder helm heeft zitten blaaschen. Als je al ziet dat hij op ons eigen terein een helm op zet, dan geloof ik je dus totaal NIET dat hij @ Grou zonder helm heeft zitten blaaschen. Kijk, dat Marco dat doet, moet hij weten, hij is Gay :L :W

Weet niet uit wat voor "betrouwbare" bron je die crap hebt, maar dat is dus /dev. niet zo

ahjoh lekker boeiend :) niet druk maken om dat soort kleine dingetjes want dat is slecht voor je hart :D

ik heb ook altijd me helm op... soms weleens als ik aan me scoot sleutel. Maar heel soms rij ik ook wel eens ff heen en weer zonder potje :)
dus het KAN altijd. :*

maarjah... verder ontop ! :)

vooral niet kansloos blaten als je er niet zelf was of geen betrouwbare en niet anonyme bronnen hebt :|

yasin , vette pics ^^

t ging echt weer super hard

aleen jammer dat we niet naar miami gegaan zijn :(

mja volgende keer beter :P

was BurN met die neos met dat zwarte voor spatbordje? Dan had ik nog ff tegen je gesprint daar achteraan (lekker weinig kans tegen je:P) die dragster ging ook lekker met zn Cross. En van wie was die zip tegen wie ik sprinte? het was een zwarte en hij had net een nieuwe manston erop, was niet helemaal lekker afgesteld daarom ownde ik hem ook @ sprint:P, maar aan het eind van de sprint was het wel over met zen cilindertje volgens mij :D

oja Funk-master nog bedankt voor het melden dat onze uitlaat ophanging was afgebroken! funk zei zo; hey volgens mij loopt je uitlaat tegen je velg aan 8P Your a nice doed :*

Marco.vd.Z said:
was BurN met die neos met dat zwarte voor spatbordje? Dan had ik nog ff tegen je gesprint daar achteraan (lekker weinig kans tegen je:P) die dragster ging ook lekker met zn Cross. En van wie was die zip tegen wie ik sprinte? het was een zwarte en hij had net een nieuwe manston erop, was niet helemaal lekker afgesteld daarom ownde ik hem ook @ sprint:P, maar aan het eind van de sprint was het wel over met zen cilindertje volgens mij :D

oja Funk-master nog bedankt voor het melden dat onze uitlaat ophanging was afgebroken! funk zei zo; hey volgens mij loopt je uitlaat tegen je velg aan 8P Your a nice doed :*

Burn had geen spatbord gemonteerd, het was een frame met 2 hele mooie gele velgjes :~

Tinne said:
Het enige wat ik van Grou heb gehoord is dat Marco V W & Tyrone zonder helm als afu`s door het publiek heen bliezen.

(uit zeer betrouwbare bron)

Tinne..

:| was je erbij ??

ik heb nooit zonder helm gereden, alleen bij hendrik 1 keer achterrop met 5 tot 10kmp/h om bij de sprints te komen

wie mag die betrouwbare bron dan wel niet zijn? die is niet echt betrouwbaar dan

wie hebben ons nog meerzonder helm zien rijden dan, behalve jou betrouwbare bron ?

en over de meeting, het was zeker vet... die avond en volgende dag ook wel :)

DJ nogmaals bedankt :* 8)

tenbrey said:
Burn had geen spatbord gemonteerd, het was een frame met 2 hele mooie gele velgjes :~

oo was burn met dat ingekorte frame? EN ik vond dat die gast met die FKT speed buxy wel een heeele soepel subframe had..

Marco.vd.Z said:
EN ik vond dat die gast met die FKT speed buxy wel een heeele soepel subframe had..

Dat blok knalde zo erg omhoog dat de helft onder de kappen verdween 8P

[edit]
Kwam volgens mij doordat die buis te schuin staat :?

grou_54.jpg

[/edit]

Last edited:
Marco.vd.Z said:
was BurN met die neos met dat zwarte voor spatbordje? Dan had ik nog ff tegen je gesprint daar achteraan (lekker weinig kans tegen je:P) die dragster ging ook lekker met zn Cross.

Die Neo's waar jij het over hebt ging ook wel vet. Knalde goed door.
Die gozer stond naast EvertZwolle en MHRZwolle aan dat weggetje @ frietkraam.

Wat was zijn setup eigenlijk? Spotte een Hebo cilinder... Zal wel Manston zijn geweest :?

En die Dragster ging iid ook wel lekker. Op Damwoude was die volgens mij nog blauw :rolleyes:

zoooow..

jah ik vond het ook wel erg vet jah .. :D eindelijk weer mooi gevlammt.. :D
en op tinne reageer ik niet eens.. :S vind het wel zonde maarjah..:(

runner liep toch wel nog nog stukken beter dan ik verwacht had, en hij is nog niet eens afgestellt :D:D:D !

maarjah dag bij DJ was ook wel vet.. lekker in de oto slaapen .. :P

nog een keer BEDANKT D.J.

AdiozZz

Lol , ik ben net thuis :D
Ik vond het echt een super dag, ben dus crew member geweest en heb geen enkele negatieve reactie gehoord :)
veel mensen kwamen naar me toe enzo , om te vragen hoe&wat..
Verder waren er ook heel veel , die me erg positief aanspraken over de meeting zelf :W

Het is echt zeer goed verlopen , en ik vind dat dit zeker nog wel een keer over kan/mag :W

1 ding wat ik niet tov vond = Er kwam dus een man naar me toe uit het dorp, die zei dus dat ze`n dochter bijna werd ondergeredne door scooters die door het dorp reden.. (ging met groepen van 30/40 zei hij...)
Dat vind ik dus niet echt een positieve inbreng voor een eventuele volgende keer :X

Verder ook veel lui gemeet, en erg vaak op de foto gekomen 8P

Al met al een gr00t succes, voor de eerste keer dat dit georganiseerd is :)

InsaneMalebrain said:
Dat blok knalde zo erg omhoog dat de helft onder de kappen verdween 8P

[edit]
Kwam volgens mij doordat die buis te schuin staat :?

grou_54.jpg

[/edit]

Die gast vertelde tegen mol en mij dat zn subframe gaar geworden was. Mol raadde hem ook af om ook nog maar 1 meter verder te rijden, maar die gast luisterde niet :X

Ding valt van ellende uit elkaar man..ergerde me echt dood aan dat ding, en dat hij elke keer MOEST slippen op de terugweg van de sprints..

Back