Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

malle neo's said:
Die gast vertelde tegen mol en mij dat zn subframe gaar geworden was. Mol raadde hem ook af om ook nog maar 1 meter verder te rijden, maar die gast luisterde niet :X

Hoe kan je subframe gaar worden als ik vragen mag??

Alstie door is gerot dan breekt hij wel... Ik vraag me af hoe dat blok zo raar kan gaan doen door een gaar geworden subframe.. Kan me wel voorstellen dat de rubbers gaar zijn of zo, maar een gaar subframe waardoor het blok gaat kantelen kan ik me niet voorstellen..

he lieuwe als je er de volgende keer op zet dat sipke dat ding van mij heeft klaar gemaakt ok maar zeg niet dat ik er geen verstand van heb want alles is in overleg gegaan en sipke heeft alleen mijn cilinder gedaan de rest doe ik zelf en het afstellen ook ok groetjes de kale man

ErwinB said:
Waarom staan alleen de trage mensen op de fotos's :P

volgens mij ging ik je wel voorbij hoor :P

BurN said:
ik heb je nieteens goed kunnen spreken :(
en toch heb ik een filmpje waar je het aflegt tegen Jay Rune :P

kijk maar eens goed, hij kwam beter weg maar op t eind kwam ik em voorbij :W

Marco.vd.Z said:
oo was burn met dat ingekorte frame? EN ik vond dat die gast met die FKT speed buxy wel een heeele soepel subframe had..

Ja idd dat was Burn, en hij rijd Speed voor degene die het nog niet wisten :+

Enrico@nrg said:
Alstie door is gerot dan breekt hij wel... Ik vraag me af hoe dat blok zo raar kan gaan doen door een gaar geworden subframe.. Kan me wel voorstellen dat de rubbers gaar zijn of zo, maar een gaar subframe waardoor het blok gaat kantelen kan ik me niet voorstellen..

ja,er was iets met zijn rubbers zei ie,maar ging gewoon door met sprinten

Tim_xsh said:
en jij rijd graag duitsers aan , voor degene die het nog niet wisten :+ +ralf+ :p :P

Mja laten we die discussie maar achterwegen laten wie de schuldige was }:O

Maarem er zit trouwens wel wat in :X :X :X

jammer btw dat ik niet wist hoe veel mensen er uit zagen..
verder wel veel mensen gemeet :#
Joost, Lars, Rutger, Timmeeh 8P, ErwinB, Fpr-membah (robin), Speed-Buxy :+ en nog een hele waslijst extra :)

ok dan hier ff mijn verhaal(tje):

Het was een zware dag, om 6.30 al op het terrein aanwezig op alles van de auto af te laden (dranghekken etc.)

Crewmembers kwamen langzaam aan ook aan (Funk, cool dat je er al zo fanatiek vroeg bij was :)).
Dus alles maar een beetje opbouwen, moet zeggen dat sommige mensen van de crew wat aansporing nodig hadden, maarja dat kwam later toen de meeting bezig was ook wel goed.

Om een uur of 11 kwamen de eerste mensen al aan, en het wachten was op dingen als de frietkraam, schaaf, en inne natuurlijk :), maar rond 12.30 was dat allemaal ook klaar.
Iedereen van de crew nam netjes een plaats in om iets te doen, en vanaf een uur of 1 ging alles toch bijna vlekkeloos.

Om een uur of 2 ging men zich toch afvragen waar de testbank bleef, en zelfs ik weet nog niet precies hoe dit nou zat, hij was toch zker al bijna 3maanden geleden besteld.

Toen de tijd vorderde wilden we nog wat met de custom-show doen, maar omdat we toch vrij druk bezig waren met andere dingen dat maar achterwege gelaten, ook om het feit dat iedereen zich prima vermaakte :).

Toen de meeting voorbij was moesten we alle crewmembers weer ff aansporen om mee te helpen met opruimen, ik moet zeggen dat de ene member wat williger was dan de andere, maarja dat heb ik maar geaccepteerd, waarschijnlijk liepen er nog een paar met hun gedachten bij de meeting :P

Na de tijd nog even met politie gepraat en negatieve dingen gehoord, was ernstig veel geklaagd, en het is dat we alles zo goed voor elkaar hadden qua papieren, anders had het evenement gewoon gecanceled geweest ivm al die klachten.
Dus grou 2005 zit er niet in voor ons denk ik.... helaas maar waar.

Toch wil ik de volgende mensen in het speciaal bedanken:
De ruim 450 bezoekers
Inne
De overige 8crewmembers
Mijn ouders en m'n zusje
Vos Catering
Schaaf onderdelen
EHBO'er dhr. Melters
De bewoners die wel! mee hebben gewerkt

Ik ben vast nog wel wat vergeten, maar dat meld ik later nog wel even misschien...

PS: De opkomst was hoger dan de begroting, er is dus geld over, maar denk nou niet dat ik alles in eigen zak steek hoor, er gaat als dank voor de crew nog een avondje gekart worden, en ik ga mijn ouders, st.net/inne nog op een speciale manier bedanken van dit geld.

Denk die grote groepen scooterrijders ? die door Grou reden..

Meeste van die knuppels hebben nog nooit van een verkeersregel gehoord denk, tenminste niet degene die ik ben tegengekomen in Grou :x

Back