Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

InsaneMalebrain said:
Daar had ie toch een weddenschap mee :rolleyes:

Als Joost werd gevlamt zou die stoppen met 2-takt :X

Dat IS met mij })

En reken erop dat Joost het er niet makkelijk mee gaat krijgen :* 9||6
LOL maargoed we zien het wel laat Joost zn rox eerst maar even uitrusten:W

tenbrey said:
Oja Joost kan ik me bij deze inschrijven bij de zuiger own club? *D :+ :X

dat is pas als je wat grovere quantiteiten zuigers begint te ownen, 1 zuigertje doen we het niet voor :L +ralf+

Ik had best graag tegen sander gesprint maar het was 5 uur :(

Timmetje103 said:
Vind ik ook nie, het is een meeting dan maakt het niet uit of je een snelle of std. scoot hebt. En ze hoeven zich niet in de std. scoots te interesseren maar die mensen van die std. scoots interesseren zich wel in die snelle scoots. Dus laat hun gewoon zou ik zeggen.

Als je je intresseert in die snelle scoots ga je daar toch naar kijken, en niet kansloos rondrijden of 'burnen' in het gras :X :rolleyes:

InsaneMalebrain said:
Als je je intresseert in die snelle scoots ga je daar toch naar kijken, en niet kansloos rondrijden of 'burnen' in het gras :X :rolleyes:

9||6

Toch vond ik dat de wat minder snelle scootz ook wel eens op de sprintbaan mochten hoor, ik bedoel het is een open meeting en mensen met iets minder vlammend spul kunnen elkaar ook wel eens uitdagen.
Beter sprint je een paar x ipv. dom rondraggen in het gras, maarja misschien zie ik dat verkeerd...

tenbrey said:
Jazeker Joost, maar waarom wilde je niet sprinten tegen Sander???
Geef het maar toe werd dan gewoon geowend door oom Burn -:-

kwil niet stoken ofzo :P maar oom BurN liep meer op mij uit dan oom joost

:*

Manta said:
Toch vond ik dat de wat minder snelle scootz ook wel eens op de sprintbaan mochten hoor, ik bedoel het is een open meeting en mensen met iets minder vlammend spul kunnen elkaar ook wel eens uitdagen....

Funk-master gaf het goede voorbeeld :W 8P

**edit**
Net als die Kymco DJ in het begin :D

Timmetje103 said:
Vind ik ook nie, het is een meeting dan maakt het niet uit of je een snelle of std. scoot hebt. En ze hoeven zich niet in de std. scoots te interesseren maar die mensen van die std. scoots interesseren zich wel in die snelle scoots. Dus laat hun gewoon zou ik zeggen.

Door die kansloze kut n00bs kunnen we grou 2005 ws wel vergeten ! :L:|

Enrico@nrg said:
Alstie door is gerot dan breekt hij wel... Ik vraag me af hoe dat blok zo raar kan gaan doen door een gaar geworden subframe.. Kan me wel voorstellen dat de rubbers gaar zijn of zo, maar een gaar subframe waardoor het blok gaat kantelen kan ik me niet voorstellen..

hij vertelde mij ook dat het subframe gaar was dmv rubberstuk ofzo maybe steunen ook wel iets doorgebogen.

InsaneMalebrain said:
Funk-master gaf het goede voorbeeld :W 8P

**edit**
Net als die Kymco DJ in het begin :D

toch redelijk wat gevlamt!
robin van de crew
tom bijna
jusseb met nrg evo 70
streetmaster met streetmagic
euhm remon bijna.

:X

Joost@aerox said:
stond ineens een hek op de baan :)
wilde wel tegen em, maar eerst nog tegen gayrune toen, en toen mn scoot weer wat afgekoeld was, was de tijd om. wilde ook nog tegen hendrik eigenlijk :)

hehe, volgende keer wel joost :* , als onze scooters heel blijven :P

PS. {! ik reed steeds MET helm en waar mensen stonden altijd rustig.. :rolleyes: kep nou op 50 fotos en filmpjes gekijken .. ben nergens zonder helm te vinden .. omdat ik ook nooit zonder helm rijd :D !

AdiozZz

Last edited:
funk-master said:
toch redelijk wat gevlamt!
robin van de crew
tom bijna
jusseb met nrg evo 70
streetmaster met streetmagic
euhm remon bijna.

:X

Sommige scooters zaten gewoon een beetje te spelen met hun gas en vergaten aan het einde bijna nog om een beetje extra gas te geven om niet ge0wnd te worden :D

Back