Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

ManstonII power on the track

Hey mensen,

Jullie zullen mij vast niet kennen en mun kameraden ook niet, maar wij waren die club met een aerox Jaguar en een Neo`s die een van de snelste was:D, waar een stukje trg int forum wel gevraagd werd wie ut was? Bij deze... weten jullie het:P
Mijn jaguar was niet echt goed afgesteld en trok bij de sprint alleen maar extreme autowheely`s :s maar daar hebben we gister verandering in gebracht:).... en de eerst volgende meeting zullen we wel weer aanwezig zijn !!

Verder komen we uit Haaksbergen (bij enschede) en rijden beide met een ManstonII.

http://www.scootertuning.net/img/events/63-1088277234.jpg

mtv@JagQ said:
Hey mensen,

Jullie zullen mij vast niet kennen en mun kameraden ook niet, maar wij waren die club met een aerox Jaguar en een Neo`s die een van de snelste was:D, waar een stukje trg int forum wel gevraagd werd wie ut was? Bij deze... weten jullie het:P
Mijn jaguar was niet echt goed afgesteld en trok bij de sprint alleen maar extreme autowheely`s :s maar daar hebben we gister verandering in gebracht:).... en de eerst volgende meeting zullen we wel weer aanwezig zijn !!

Verder komen we uit Haaksbergen (bij enschede) en rijden beide met een ManstonII.

http://www.scootertuning.net/img/events/63-1088277234.jpg

Welke neos is dat dan die 1 van de snelste ZOU moeten zijn :rolleyes:
Setup???

Dat zou dan deze moeten zijn:

Neos_1.jpg

Neos_2.jpg

Neos_3.jpg

:)

PS: is die voorvork krom, of lijkt/hoort dat zo :?

Huhm, streetmaster, heb ik jou gemeet ?

yasin en dimer herken ik nu @ pica, weet dat ten jou graag wou meeten, jammer dat dat er niet van is gekomen...

enuhm die neos heb ik nieteens gezien, ik was weer eens met me kop in keulen haha

Ik ken de set-up van die STH neos wel...ik ben zelf diegene met die gele aerox van STH...liep voor geen flikker@grou dus commentaar is niet nodig:D

set-up neo's:
-hebo manstonII STH tuned
-Yasuni C20
-Malossi binnenrotor+eprom
-Malossi MHR overrange
-Mikuni 28mm vlakschuif
-STH home made spruitstuk
-Malossi VL14 membraam
-Malossi delta-clutch
-Malossi wingbell
-Malossi primaire vertanding
-Top performance vertandingsdeksel
-Malossi E13 powerfilter

White-aerox said:
Ik ken de set-up van die STH neos wel...ik ben zelf diegene met die gele aerox van STH...liep voor geen flikker@grou dus commentaar is niet nodig:D

set-up neo's:
-hebo manstonII STH tuned
-Yasuni C20
-Malossi binnenrotor+eprom
-Malossi MHR overrange
-Mikuni 28mm vlakschuif
-STH home made spruitstuk
-Malossi VL14 membraam
-Malossi delta-clutch
-Malossi wingbell
-Malossi primaire vertanding
-Top performance vertandingsdeksel
-Malossi E13 powerfilter
-STH tuned carters

Tim_xsh said:
die nep xsh rox was echt super kansloos vind ik .

Shit heeee8P! T kan oowk nooit normaal hier op t forum! Waarom zeikt iedereen nou altijd zo op elkaar! Wat maakt t nou uit of iemand een onstoken wang ofzo heeft of wat maakt t nou uit dat de ene scooter harder loopt als de ander! T gaat erom dat we allemaal scooterliefhebbers zijn en die t gewoon leuk willen hebben hier op t forum en niet allemaal dat gezeik!
Zeiken doe je thuis maar op de wc!

Just Tune It said:
Shit heeee8P! T kan oowk nooit normaal hier op t forum! Waarom zeikt iedereen nou altijd zo op elkaar! Wat maakt t nou uit of iemand een onstoken wang ofzo heeft of wat maakt t nou uit dat de ene scooter harder loopt als de ander! T gaat erom dat we allemaal scooterliefhebbers zijn en die t gewoon leuk willen hebben hier op t forum en niet allemaal dat gezeik!

JE NEEMT DE WOORDEN UIT ME MOND!!!

RESPECT!

Just Tune It said:
Shit heeee!!! 8P T kan ook nooit normaal hier op t forum! Waarom zeikt iedereen nou altijd zo op elkaar! Wat maakt t nou uit of iemand een onstoken wang ofzo heeft

FF voor de duidelijkheid, het maakt mij niets uit of die gozer een ontstoken wang heeft.. Het viel me gewoon op ;)

Die neo's, was redelijk snel jah. 1e keer tegen hem was hij sneller weg als ik maar later kwam ik hem voorbij. 2e keer had ik van hem verloren. Ik vond hem niet echt super snel voor een getunede manston 2.

Just Tune It said:

wrom quote je mij en luk je over ontstoken wangen?

ik heb t over de paint die gewoon 1:1 is met die van marco

dat vind ik kansloos .

denk niet dat ik de enige ben

van wie die scoot is of wat de owner met zn kaak heeft boeit me geen reet

Fpr-membah said:
Die neo's, was redelijk snel jah. 1e keer tegen hem was hij sneller weg als ik maar later kwam ik hem voorbij. 2e keer had ik van hem verloren. Ik vond hem niet echt super snel voor een getunede manston 2.

ik vond me wel heel erg snel voor een mina als we het over dezelfde hebben :P

Back