Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

Tim_xsh said:
wrom quote je mij en luk je over ontstoken wangen?

ik heb t over de paint die gewoon 1:1 is met die van marco

dat vind ik kansloos .

denk niet dat ik de enige ben

van wie die scoot is of wat de owner met zn kaak heeft boeit me geen reet

T gaat er helemaal niet om wat er op dit moment gezegd wordt en door wie, t gaat erom dat iedereen in t algemeen altijd zo op elkaar zeikt! Je bent toch scooterliefhebber of niet? Dan moet je voor elke scoot respect hebben en niet gaan ........... over dat iemand dezelfde kleur heeft, net of Marco de 1ste is met die kleur, zoek es ff goed op internet en je zult genoeg geel-witte roxen vinden!

Hey,

Even voor de duidelijkheid, die ManstonII van die neo`s en jaguar zijn niet getuned zoals white_aerox meent. Check http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=15786 voor de info van mijn jaguar:D, een perso van de neo`s is in de maak:)

Setup van de jaguar:
-ManstonII
-yasuni c20
-28mm DO
-selletra italkit
-orginele poulies
-STH spruitstuk
-malossi vl14
-delta clutch
-malossi wingbell
- twin air filter

Setup van de neo`s:
-hebo manstonII
-yasuni C20
-Malossi binnenrotor+eprom
-Malossi MHR overrange
-Mikuni 28mm vlakschuif
-STH spruitstuk
-Malossi VL14 membraam
-Malossi delta-clutch
-Malossi wingbell
-Malossi primaire vertanding
-Top performance vertandingsdeksel
-Malossi E13 powerfilter

Wat lul jij nou dan Martijn(mtv@JagQ)??? Enof die cilinder getuned is..nog lange niet maximaal maar getuned=getuned..Je hoeft het niet op ons af te reageren dat jouw scooter niet wou lopen..Deed mijne ook niet..
PS: de neo's set-up had ik ook al gegeven:S

RobinV said:
Die neo's, was redelijk snel jah. 1e keer tegen hem was hij sneller weg als ik maar later kwam ik hem voorbij. 2e keer had ik van hem verloren. Ik vond hem niet echt super snel voor een getunede manston 2.

Klopt de 1ste keer had je gewonnen maar toen was hij nog niet helemaal goed afgesteld :L .. want je kon moeilijk `s nachts om 2uur gaan blazen in een woonwijk :p . Bij de 2e sprint was hij goed afgesteld en won hij gelukkig +ralf+

Tim_xsh said:
die nep xsh rox was echt super kansloos vind ik .

Thnx ... en voor in het vervolg zeg dit even recht in mijn gezicht aub..

1 op 1 ? kijk eens naar de Z kapjes als je je bril opgezet hebt en naar de kleur geel die hij heeft en ik heb.

En ja ik heb sinds vorige week een kaakontsteking.. en wat dan nog .

Tim vind dit erg zwak dat je dit zo neer hebt gezet iedereen weet al dat mijn kleuren combo erg veel op die van marco lijkt. Maarja als iets verder kijkt dan je pinokio neus dan had je wel gezien dat er wel degelijk verschil in de kleur geel zit en in wat andere kappen.

Leuk dat dit weer wordt genoemt allemaal na zo'n meeting.

Volgende keer me wijnbal maar uitdoen ;)

Just Tune It said:
T gaat er helemaal niet om wat er op dit moment gezegd wordt en door wie, t gaat erom dat iedereen in t algemeen altijd zo op elkaar zeikt! Je bent toch scooterliefhebber of niet? Dan moet je voor elke scoot respect hebben en niet gaan ........... over dat iemand dezelfde kleur heeft, net of Marco de 1ste is met die kleur, zoek es ff goed op internet en je zult genoeg geel-witte roxen vinden!

Ty..

InsaneMalebrain said:
Die gozer had volgens mij ook iets aan zijn kaken, leek net alsof die de hele dag zo'n big-ass wijnbal in zijn mond had :X

Dat was Marlon toch :?

dat was ik ja.. kaakontsteking idd... eenuuh die wijnbal is een goeie ;) :X

mtv@JagQ said:
Klopt de 1ste keer had je gewonnen maar toen was hij nog niet helemaal goed afgesteld :L .. want je kon moeilijk `s nachts om 2uur gaan blazen in een woonwijk :p . Bij de 2e sprint was hij goed afgesteld en won hij gelukkig +ralf+

Ja, zulke kutsmoesjes krijg je altijd als je van iemand wint ofzo. Je weet al 3 maanden dat deze meeting er aan komt en ik ook. Stel hem dan gewoon goed af. En dit geld gewoon voor iedereen, en ga anders niet van die smoesjes over het afstellen bedenken.

Vind t beetje jammer dat er altijd moeilijk word gedaan om dit soort dingen, laat iedereen gwoon in ze waarden, zoals diegene is, accepteer dat gwoon.
Lekker boeiend of ie iets kopieert, ik zou t alleen maar als compliment opvatten, omdat diegene hetzelfde als jou wilt hebbe, er is tegenwoordig toch niks meer orgineel.

RonaldV said:
Vind t beetje jammer dat er altijd moeilijk word gedaan om dit soort dingen, laat iedereen gwoon in ze waarden, zoals diegene is, accepteer dat gwoon.
Lekker boeiend of ie iets kopieert, ik zou t alleen maar als compliment opvatten, omdat diegene hetzelfde als jou wilt hebbe, er is tegenwoordig toch niks meer orgineel.

Idd maja zoals ik al eerder vermeld had zet onze scoots eens naast elkaar en maak er wat foto's van dan zal men zien dat het echt heel anders is kwa uiterlijk.

Sommige mensen kunnen het gewoon niet laten om te zeuren.
En het ergste vind ik nog ze zeggen het niet face to face.

Maja verder ontopic.... Filmpjes en foto's bring it on :)

Om nog even terug te komen over de zogenaamd gekopieerde scoot van Marlon..dat vind ik echt onzin. Ik heb zelf dus ook een gele aerox en wilde em ook geel/wit spuiten maar ik wist dat ik dan dit soort gezeur zou krijgen dus wordt de kleurencombo tog anders. Ik vind het allemaal zo overdreven. Ik weet zeker dat er niet zo'n drukte over gemaakt zou worden als iemand anders al zo'n kleuren combo had maar omdat Marco het is is het direct heel ernstig.

jammer dat grou 2005 er waarschijnlijk er niet in zit :|
mijn eerste meeting, ik vond het erg vet, veel mooie scoots gezien en sprints waren ook geweldig :)
alleen ja al eerder genoemt, jammer dat sommige mensen anderen bijna dood wilden rijden |( ik schrok me soms dood als iemand achter een rijtje auto's aan kwam vlammen.. maar dat heb je toch.
sorry voor het grote formaat, geen zin om ze allemaal te verkleinen :X (is kwaliteit ook wat beter ;) ), maar hier m'n foto's:

DSCN4599.jpg
DSCN4600.jpg
DSCN4601.jpg

DSCN4602.jpg

DSCN4603.jpg

DSCN4604.jpg

DSCN4605.jpg

DSCN4606.jpg

DSCN4607.jpg

DSCN4608.jpg

DSCN4610.jpg

DSCN4611.jpg