tenbrey said:Jazeker Joost, maar waarom wilde je niet sprinten tegen Sander???
Geef het maar toe werd dan gewoon geowend door oom Burn -:-
InsaneMalebrain said:Daar had ie toch een weddenschap mee
Als Joost werd gevlamt zou die stoppen met 2-takt :X
tenbrey said:Oja Joost kan ik me bij deze inschrijven bij de zuiger own club? *D :+ :X
Timmetje103 said:Vind ik ook nie, het is een meeting dan maakt het niet uit of je een snelle of std. scoot hebt. En ze hoeven zich niet in de std. scoots te interesseren maar die mensen van die std. scoots interesseren zich wel in die snelle scoots. Dus laat hun gewoon zou ik zeggen.
InsaneMalebrain said:Als je je intresseert in die snelle scoots ga je daar toch naar kijken, en niet kansloos rondrijden of 'burnen' in het gras :X
tenbrey said:Jazeker Joost, maar waarom wilde je niet sprinten tegen Sander???
Geef het maar toe werd dan gewoon geowend door oom Burn -:-
Manta said:Toch vond ik dat de wat minder snelle scootz ook wel eens op de sprintbaan mochten hoor, ik bedoel het is een open meeting en mensen met iets minder vlammend spul kunnen elkaar ook wel eens uitdagen....
Timmetje103 said:Vind ik ook nie, het is een meeting dan maakt het niet uit of je een snelle of std. scoot hebt. En ze hoeven zich niet in de std. scoots te interesseren maar die mensen van die std. scoots interesseren zich wel in die snelle scoots. Dus laat hun gewoon zou ik zeggen.
:henko:ZwolleEvert said:kwil niet stoken ofzomaar oom BurN liep meer op mij uit dan oom joost
:*
Enrico@nrg said:Alstie door is gerot dan breekt hij wel... Ik vraag me af hoe dat blok zo raar kan gaan doen door een gaar geworden subframe.. Kan me wel voorstellen dat de rubbers gaar zijn of zo, maar een gaar subframe waardoor het blok gaat kantelen kan ik me niet voorstellen..
InsaneMalebrain said:Funk-master gaf het goede voorbeeld :W 8P
**edit**
Net als die Kymco DJ in het begin
Joost@aerox said:stond ineens een hek op de baan
wilde wel tegen em, maar eerst nog tegen gayrune toen, en toen mn scoot weer wat afgekoeld was, was de tijd om. wilde ook nog tegen hendrik eigenlijk
funk-master said:toch redelijk wat gevlamt!
robin van de crew
tom bijna
jusseb met nrg evo 70
streetmaster met streetmagic
euhm remon bijna.
:X
Tyrone said:als ons scooter heel blijfen