This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

Spons said:
Denk die grote groepen scooterrijders ? die door Grou reden..

Meeste van die knuppels hebben nog nooit van een verkeersregel gehoord denk, tenminste niet degene die ik ben tegengekomen in Grou :x

Juist, mensen belden boos en bang met de politie nadat er mensen zowat onder zijn gereden buiten het terrein :|
Met grote groepen keihard over het fietspad jakkeren enz, ben zelfs al opgebeld vanaaf, en met iemand gesprek gehad over die situaties, maarja die kan ik moeilijk tegen houden.

Ik wil die mensen dan ook hartelijk bedanken, dankzij jullie kan ik grou 2005 wel vergeten!

Manta bedankt! ik heb genoten van de meeting.

Van die m*ngoolen heb je op elke meeting jammergenoeg. Maar wel jammer dat door zo'n figuren een volgende meeting mischien wel kunt vergeten.

echt jammer dat die mensen het weer verneuken:S waren voornamelijk ook weer van die hilly billy's met nrxen

zeker jammer, nu word er juist een meeting gehouden voor de snellere jongens. en dan zijn er nrx gasten die het verprusten. met je NRX die 75 opteller loopt kun je door heel nederland rijden zonder dat je groote problemen krijgt.

Gewoon met de politie afspreken dat er volgend jaar een rollerbank oid buiten het terrein staat, en jezelf 10x verontschuldigen, zij weten ook dat je daar nix aan kan doen als organisatie.

Ik was er helaas niet, wilde een keertje naar de TT, wat ook errug gaaf was. Op de pics ziet het er allemaal goed uit, complimenten voor de organisatie.

vind het idd jammer...

ik vond het zelf een vette dag.. jammer dat ik mijn roxje niet meer had

mjah nog wel ff op die van marlon enzo gevlamd...

als je het buiten de hekken rustig wilt houden... dan moet je gewoon rollers neerzetten.... mjah dan komt er haast niemand meer...

mjah jammer

StreetMaster said:
ik heb jou helemaal niet gemeet! :'(

Nee idd vindik ook jammert :+
Maar ik stond een hele tijd bij de ingang met de kaploze rox te kijken of ik het zaakje nog lopende kreeg wat dus niet wilde.
Zuigertje dood, waarschijnlijk toch iets van troep door filter heen gekomen (toch maar snel van dat olie halen voor me Twin) :L :z

was die van jouw?
wij stonden al te kijken.. die stond gewoon de hele middag er dood bij :#
wel jammer :X

Marcel-NRG said:
KON +ralf+

Nou nou mensen geef het goede voorbeeld eens :'(

HAhahah nee gaan jullie maar lekker een RIJDENDE rox zoeken :L

Btw ik vondet ook zeer klote, ding heeft ff 4 min warm gedraait en toen ik wilde rijden wast mwaaop weg :'( :'(

Volgende keer beter en wss ook met kappen EINDELIJK {!

sr-xtreme said:
ik snap niet waarom die mensen met std scooters blijven rijden @ meetings zoals deze... tog niemand interesseerd die dingen + iedereen ergert zich dood aan hun.

voor deze mensen dus : LAAT VOORTAAN JE SCOOTER THUIS !

Vind ik ook nie, het is een meeting dan maakt het niet uit of je een snelle of std. scoot hebt. En ze hoeven zich niet in de std. scoots te interesseren maar die mensen van die std. scoots interesseren zich wel in die snelle scoots. Dus laat hun gewoon zou ik zeggen.

Joost@aerox said:
en met power :+ ?

//edit//
jesus marcel reply eens wat langzamer

Jazeker Joost, maar waarom wilde je niet sprinten tegen Sander???
Geef het maar toe werd dan gewoon geowend door oom Burn -:-

Tinne said:
Het enige wat ik van Grou heb gehoord is dat Marco V W & Tyrone zonder helm als afu`s door het publiek heen bliezen.

(uit zeer betrouwbare bron)

Tinne..

warm draaien deden ze mssn zonder helm en mssn over et stuk langs de frietkraam..
als ze gaan blazen trekken ze echt wel de helm op

tenbrey said:
Jazeker Joost, maar waarom wilde je niet sprinten tegen Sander???
Geef het maar toe werd dan gewoon geowend door oom Burn -:-

stond ineens een hek op de baan
wilde wel tegen em, maar eerst nog tegen gayrune toen, en toen mn scoot weer wat afgekoeld was, was de tijd om. wilde ook nog tegen hendrik eigenlijk

Joost@aerox said:
stond ineens een hek op de baan
wilde wel tegen em, maar eerst nog tegen gayrune toen, en toen mn scoot weer wat afgekoeld was, was de tijd om. wilde ook nog tegen hendrik eigenlijk

Mja je hebt gelijk jongen, we waren beetje aan de late kant volgende keer beter. Dan hopen we ook dat de rox heel gaat blijven

Oja Joost kan ik me bij deze inschrijven bij de zuiger own club? *D :+ :X