This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

was wel vet in grou. na de meeting ff naar lemmer geweest opbezoek bij DJ ff voetball gekeeken ff naar de kroeg geweest ( geile Wijfen in grou whaa !!! )

Marco had ook sjans tot hij er achter kwam dat zij 31 was en getrouwd

lekker relax in de auto geslaapen.

nu eindelijk weer thuis ben kapot en ga slaapen

Het enige wat ik van Grou heb gehoord is dat Marco V W & Tyrone zonder helm als afu`s door het publiek heen bliezen.

(uit zeer betrouwbare bron)

Tinne..

Tinne said:
Het enige wat ik van Grou heb gehoord is dat Marco V W & Tyrone zonder helm als afu`s door het publiek heen bliezen.

Tinne..

Nou dat viel reuze mee hoor..

iig wel met helm wat ik gezien heb tenminste.

Marco en Tyrone (hendrik toch :? ) hebben volgens mij alleen op het tests gedeelte lopen blazen. Heb ze iig maar 1 x over de weg @ frietkraam zien rijden, en dat was heel rustig richting de sprintbaan. Zaten ze met zijn tweeen op de Runner.
Marco met brede smile achterop Komt ie langs; "Tjo........."

Oja... of Marco nou wel of niet een helm op heeft, het zal toch niet veel uitmaken. Die helm die hij nu (nog steeds) heeft geeft toch geen bescherming 8P

@ngry-spy said:
remon niet JUIST...

er zit geen keihin op maar een OKO op..

zo uit de doos gemonteerd en loopt prima..
niet afgesteld nix..
gwoon vlammen...

super geslaagde dag...
en holland ook nog eens door!!

hoi hoi...

laters nick

Naja oko dan, die oko werkte idd vrij goed. Iemand nog filmpjes?

TP Erik Aerox R said:
Nou dat viel reuze mee hoor..

iig wel met helm wat ik gezien heb tenminste.

ik heb meerdere mensen achteraan aangsproken dat ze niet! moesten vlammen.
ik heb ze allemaal naar het laatste stuk gestuurd waar geen auto's stonden.
dit was op eigen risico en het meest veilige.
wat ik niet snap is dat sommige mensen toch richting de sprint baan vlamden met einige autowheely's :s

dat marco ook rond sjeesde kan ik wel begrijpen, maar tis niet echt verantwoord.
als 1 schaap over de dam is volgt de rest. "

dat viel me af en toe wel tegen, dat er een hele boel mensen gewoon niet luisteren.
gewoon de hele tijd blijven vlammen op de sprint baan terwijl we zeiden dat we die leeg wouden hebben vanwege de echte sprints!
over het terein vlammen.
de std scooter in het gras.

Vond dat plankje wel geinig tussen dat droge slootje waar iedereen overheen reed om daat op dat grasveld te komen vooral toen die quad probeerde eroverheen te rijden terwijl dat plankje iets te smal was..... Of die peugeot speedfight die tekoop stond met "nieuwe rollen in de koppeling" ......

Hoi!

zo ik ben ook weer thuis

was wel grappig aleen jammer dat er geen testbank was !! waarom eigenlijk niet? (er is nou al een paar keer gevraagd en nog geen antwoord op gekomen.)

was goed geregeld en vond t leuk dat funk-master mij herkende ^^ *D

goed was : sprintbaan , dranghekken , frietuurgeval , drank , schaafdude die parts verkocht voor een cheap prijsje

ook redelijk veel crew peepz gezien , dus dat zat wel snor

minder vond ik dat er geen testbank was . dat was voor ons wel een van de hoofdredenen voor ons te komen . mja lekker pech

wat ook jammer was dat veel echt snelle mensen er niet waren of aleen zonder scoot zoals de twins crew , marc , pronk enz enz

wel veel nieuwe mensen leeren kennen o.a :

* marbossi
*speedzipsp
*zippaman
* street_master
* D.J.

en nog meer

ook nog lekker gemaced +ralf+ +ralf+

later bij dj gechilled was ook grappig

DJ bedankt voor tv en eten

Marbossi bedankt voor de jonko ^^

mazzel

ja gvd hele cabina vol mafkezen :X rijden weg toeteren paar keer halverwege toeteren nog een keer draaien om rijden weer weg toeteren weer :X

tim kan me niet voorstellen dat je bij marco in de 0t0 durfde

nee bleek ook achteraf wel , gvd. die gast moet echt zn sluitspier dichtkitten

aaaaaso scheeten . bah :|

Tinne said:

Tinne..
Lekker offtopic :X Is toch hun eigen keuze :W...

owja , dat was ik vergeten

tinne , stoer van je om zo te posten . hendrik is niet zonder helm gereden , bij marco weet ik t niet

als je je bron niet noemt , zeg dan niks (heb t zo vaak gehoord als t over tuning ging)

dus lekker ophoeren of zeggen wie dat weer lult! :|

hier wat pics:

ff een burn outje getrokken met stnd scoot

tomaarz:

scooter van een maat van me, met mijn oude blok...:

heb wel meer pics.. mjah dat zijn 100 stuks...