This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GROSSIE'S Aerox Straatproject

GROSSIE@aerox said:
ja is goed kom 1 deze dagen wel ff langs, kunnen we meteen ff met die Firefox bezig

Da ken... als je ff langs harley zaak wilt in LWD voor nieuwe bling bling shizzle vink het best

Oi
 
Marcel-NRG said:
Reed vanmiddag echt ... brak :X
Nog wel ff bezig voor grou denks :X
mjah best wel moet nog ff afstellen...
maar vandaag ff naar Stiens toe geweest met wat lui, daar was kermis.
kort samen gevat: politie achter me aan gehad en vertanding er weer uit geknald:X:| maar niet aan gehouden
 
ff een updateje, funk-master is mijn carterkap aan het polijsten, kan hij ook weer een btje geld verdienen voor zijn speedakeje :* hier ff een pixje van een stukkie wat die al gedaan heeft:W:W

 
ik ben gewoon online hoor?
mjah het kan nog wel mooier denk ik
komt allemaal goed, alleen duurt het mischien even aangezien ik me kappen ook nog moet fixen.
 
funk-master said:
ik ben gewoon online hoor?
mjah het kan nog wel mooier denk ik
komt allemaal goed, alleen duurt het mischien even aangezien ik me kappen ook nog moet fixen.

En je certificaat nog moet fixen :X
 
maar weer es een leuke update:#

marcel-nrg verkocht zijn hele drekslet project in onderdelen en maakte voor mij voor een paar onderdelen een leuke prijs, waarna ik d8 van: waarom ook niet....

dus ik heb ze evo70, hpi 2004 rotor, evo membraam, wingbell en spruitstuk gekocht meteen ff nieuw zuigertje, evo naaldlager en een killswitch besteld, dat komt donderdag binnen dan ff evo monteren en ff vlammen +ralf+

ben dus aanwezig @ Grou met Evo, 21, en mss een C20 die ik van een maat kan lenen en anders maar gewoon met me shot :+ ws nog zonder rotor vanwege tijdgebrek, ben wel benieuwd hoeveel die zou halen op de bank *D

hier maar ff wat pics
evo :~


hpi :+


alle gekochte zooi bij mekaar


na Grou verkoop ik mijn 21mm samen met me Gila en dan koop ik een 28 do/keihin ofzo en dan nog ff kijken voor een leuke pijp

edit: ow ja heb ook al een overrange snaar gekocht, nu alleen nog poulies en dan is me malossi overrange compleet:W
 
Last edited: