This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GROSSIE'S Aerox Straatproject

Originally posted by rolodi
vette vlammen zee uit je uitlaat in het echt i shet nog grappiger
zo maar weer ff na je toe te beunen
mja gisteraaf best wel dikke vlammen uit me std pijp dus:# vandaag ff een shot en een C20 getest shot deed het tog een stuk beter8) maar onderweg naar huis viel die in eens uit met een vet vaag geluid en hij wou helemaal niet meer starten etc... dus ik dacht: vastnaaier ik naar huis toe gelopen, cilinder deraf gehaalt, helemaal perfect nog...
zometeen ff de vertandingsdeksel deraf slopen om te zien of daar wat mis mee is...
 
Hij ziet er echt wel uber strak uit man ... als je die shot er weer onder hebt maar ff filmpje of niet ??

Als je vertanding iig nog okey is
 
geweldig die vlammen, daar moet een video met geluid van komen !!

dit is een scoot voor dagelijks vervoer? of niet ?

hoe doe je het als je op de rbank moet ,want die 2kw is nix meer met deze scoot
 
hmm met de vertanding was iig niks mis...
edit: en der loopt iets aan, net alsof met een velg ofzo met een deuk derin...
 
hij doet het dus nog steeds niet, heb echt compleet geen idee waar het aan ligt, dus moest tog wat doen dus heb maar ff het nieuwe veertje deronder gezet
 
velgen staan er echt mooi onder, nu begint ie wel erg op de mijne te lijken :X:X:X
maar ff snel spuiten die scooter

spreek ju op msn
00ii :*
 
Originally posted by black_white
velgen staan er echt mooi onder, nu begint ie wel erg op de mijne te lijken :X:X:X
maar ff snel spuiten die scooter

spreek ju op msn
00ii :*
ja overspuiten wordt zo snel mogelijk geregelt maar ik had vandaag ff met de chroomboer gebeld om te vragen hoe het der bij stond met me uitlaat, zegt die dat het was mislukt en dat het weer helemaal overnieuw gedaan moest worden :|