Graffiti Hot or Not?!?

Jullie zien tags al lelijke dingen maar al die tagjes zijn een verzameling van lef en wie lef toont in de graffiti wereld krijgt respect dat is eigenlijk waar het allemaal om draait
 
Ik vind het wel mooi, alleen als het mooie tekeningen zijn.. en niet zo'n tag die ergens snel op gekalkt is.

als je het doet.. spuit het dan op je eigen spullen :)
 
Zat laats in de trein van Zoetermeer naar Den Haag...

staat er een gast met digi cam om 6 uur smorgens op perron pics van een piece te maken...
hij zelf zag er erg ongeslapen uit em zat onder de kleuren die op de trein zaten...

wasie gewoon ze eigen piece ff aan het fotograveren...:D
 
Graffiti is ook vet, maar je moet pas iets zetten als het ook mooi is ;)... Soms zie ik echt dingen staan waarbij ik denk.. Damn, mijn 3 jaar oude neefje maakt nog mooiere tekeningen 8P
 
Erg mooi...vooral als je vader een wegenbouw bedrijf heeft (zoals in mijn geval) waarvan bijna alle schaftketen, bouwketen, verkeersborden enz enz onder zijn gekliederd met die verf shit. Duizende euro's schade door graffiti.

Ga lekker het huis van je vader en moeder onder kliederen....
duh.gif


Tekeningen zijn wel mooi...maar doe dit niet op andermans spullen.....
 
ut ajax stadium staat ook zo muur met graffiti
vind wel bruut:D
tekeningen vind ik wel mooi maar nie zoiets als "westside ofzo"
 
k vind het idd ook erg dom als ze gewoon spullen onderspuiten van 'particulieren' dus geen tunnels of overheidsgebouwen dat is weer wel vet
 
tags vind ik niet triest, ook gewoon een manier van naamsbekendheid voor die gasten, net als stickertjes etc. en de personen die weten waar ze mee bezig zijn zullen dat niet op particuliere huizen of auto's doen.
 
Back
Top