Need For Speed Hot Persuit 2

btw, voor de mensen met een radeon-based plankje, bij wie het speel freezed ingame, details lager zetten. helpt gegarandeerd. bij mij ook constant vast, nu detail lager en gaan :W
 
Zo het werkt eindelijk, beetje buggy spel... Heb al van veel mensen gehoord dat ze er problemen mee hebben.
Voor mij was de oplossing om in DXDIAG de geluidsacceleratie lager te zetten (staat nu helemaal uit, ga het zo proberen met minimale acceleratie, bij normale klapt ie er al uit :()

En verders valt het op de GFX na knap tegen zeg... Vind het lang niet zo goed als de vorige delen, inderdaad die camerastandpunten, geen dashboard view, tracks stellen ook teleur en dr zijn amper details over de auto's te vinden in het menu.

Verder loopt het bij mij wel goed, 1024x768x32bpp, details op 3/4e. (Athlon 1ghz + Geforce4 Ti4200 64mb)
 
woei je zal maar net als ik met 371km/h uit de bocht vliegen :eek: :)

371.jpg
 
Ik heb hem gisteren voor het eerst gespeeld bij Pieter op de PS2. Echt een zwaar bruut spel.

Het ziet er gewoon nog beter uit. Het gevoel van snelheid is veel beter, enz.....

Ik vind het iig een vet spel!
 
Heeft iemand van jullie ook al auto's optisch en motorisch getuned.
Ik heb nu een ford ts50(DE NFS UITVOERING) gekocht en daar heb ik een Mercedes Clk-Gtr motor ingelegt en ook heb ik met het koppel lopen spelen. Ik ga vandaag proberen de auto optisch te tunen. Heb ik net de progjes voor gedownd.
 
error!

Error 1335. The cabinet file "data1.cab" required for this installation is currupt and cannot be used. This could indicate a network error...etc.



Wie kan me hierbij helpen (ps. dit krijg ik aan het einde v/d demo installatie)
 
Originally posted by Xyntaxis
error!

Error 1335. The cabinet file "data1.cab" required for this installation is currupt and cannot be used. This could indicate a network error...etc.



Wie kan me hierbij helpen (ps. dit krijg ik aan het einde v/d demo installatie)


Zou het nie weten sorry...

Waar heb je die demo gedownload?
 
Ik vind de graphics echt nice.
Al stoor ik me soms aan het feit dat op pc de auto's over de baan lijken te zweven.
Je raced maar wat en schade is er ook niet echt veel dus is wel fijn maar heb het al wel weer gehad...
 
ik heb hem nu ook eindelijk :S hahaha khad er niet zo erg belang bij maar vind het wel leuk werk maar geen view van binnen uit de oto :(!! en je hoort die stemmen van de politie niet :(!! en de eerste dag dat ik hem speelde hoorde ik mijn geluid van de auto wel en nu niet meer!! :( klote shit
 
klote!! :( heb hem opnieuw geinstalleerd doet mijn geluid van de auto het weer heb ik 1 baan gereden en nu als ie nieuwe baan wil laden dan ga ik terug naar mijn bureau blad! :(( wat een KUT zooi
 
Back
Top