Need For Speed Hot Persuit 2

Originally posted by Zillion


De schade heb je ook op de pc, misschien moet je wat hogere detailering gebruiken. Het ronddraaien stond bij mijn versie standaart ingestelt. Er is ook een knop voor.

hmm cardetail heb ik t hoogst staan alleen resolutie op 800x600 want als de cops komen begint ie traag te lopen..
en welke knop is voor dat rond draaien t gebeurt wel automatisch bij spannende beuk ofzwo
 
Originally posted by Rikkademous


hmm cardetail heb ik t hoogst staan alleen resolutie op 800x600 want als de cops komen begint ie traag te lopen..
en welke knop is voor dat rond draaien t gebeurt wel automatisch bij spannende beuk ofzwo

Even gekeken voor je, staat hij gameoptions. Jumpcam en 360cam aanvinken. Ik denk alleen dat als je het aan hebt dat je het ook weer snel uitzet, het is namelijk nogal irritant vind ik zelf dan. Over de schade weet ik zo niet, je moet best wel veel rammen voor een paar krasjes.
 
Ik heb het vandaag gespeeld bij maat op 1800mhz pc met G-Force 4 kaart.

damn, dit spel is extreem mooi moet ik zeggen. Detail is zéér realistisch.

Alleen je hebt wel een hele goede pc nodig wil je dat detail hoog kunnen zetten, maar heb je dat, dan heb je echt wat.
 
Ik heb al het een en ander verdient, check hier mijn oto's :P! In het begin was het echt moeilijk omdat de cops je steeds bijhielden, nu heb ik het redelijk in de vingers en maak ik me met de snellere otos makkelijker uit de voeten.

nfs1.jpg


nfs2.jpg


nfs3.jpg


nfs4.jpg


nfs5.jpg


nfs6.jpg


nfs7.jpg


nfs8.jpg


nfs9.jpg


nfs10.jpg


Erg jammer dat je in replay niet van camera kan wisselen. Ik had toch wel wat meer leuke plaatjes willen maken dmv replay. Erg weinig camera posities. Zo had een camera aan de zijkant van de auto me wel wat geleken, of schuin van voren enz. Maar tiss enkel van voor en van achter... + een hoge view en een hud view. Volgens mij kun je de dashboarden van de wagens ook niet zien. Jammer.

Verder vind ik de pics wel geslaagd. Morgen hoop ik ook de wat duurdere auto's te hebben zoals de Ferrari F50, McLaren F1 GTR, etc.

Ik speel nu op 1024x768 bij 32 bit en alle opties aan.
 
Last edited:
Mja effe een "oude koe", maar ik zit met een aantal problemen:
Namelijk, als ik het spel voor de 2de keer na de installatie opstart, krijg ik het volgende scherm op de achtergrond (het spel loopt dus vrolijk door, maar wanneer ik alt-tab zie ik dit scherm)
nfs-1.gif



Als ik dan op Retry/Nogmaals klik krijg ik dit:
nfs-2.gif



Ook kan ik soms ineens geen enkele auto meer gebruiken, moet ze allemaal kopen, en kan na 1x selecteren de auto niet meer van kleur veranderen.
Het hele kleurenbalkje is verdwenen.
Ook draait het spel soms van het ene op het andere moment supertraag, en dit ligt niet aan de track of de tegenstanders, want als ik terugrij blijft 'ie langzaam lopen.
Hier kwam bij mij nog een crash van het spel vlak achteraan trouwens.

Ook kan ik het spel niet via de normale manier afsluiten, pc loopt dan gewoon vast.
Soms geeft DDHELP.DLL ook een ongeldige bewerking en loopt DXDIAG vast op direct draw :S


Iemand enig idee? Ik denk dat ik gewoon een verotte versie te pakken heb, ik heb alle no-cd cracks al geprobeerd trouwens, allemaal hetzelfde resultaat.

Sys-specs:
Athlon 1000 @ 1000 CPU
Asus A7V plank
300 Aopen watt voeding
256MB SDRAM (133mhz)
Leadtek GeForce4 Ti4200 (Detonator 30.82)
Soundblaster Live player
Windows 98SE + DirectX 8.1
Niks overgeklokt ofzo... alles standaard
 
ik heb een XP 1800+ + geforce 2mx (ja kan eigenlijk niet meer mee :) ), op 1024*768 , 32bits. Gaat wel redelijk , soms wel eens hapering, maar dat zal wel door de 3D kaart zijn.

heb inmiddels hot pursuit al een tijdje uitgereden, nu de championship nog. Mercedes CLK dat gaat snel :p

greets
 
Kheb hem nu al helemaal uitgespeelt ! :)

De cop mode was nog het lastigst. Maar alles Goud!
Zelfde geld voor champioship mode!

Verder heb ik alle auto`s en alle tracks gekocht zodat ik overal rond kan scheuren waar ik wil :)! Maar nu is er eigenlijk al niets meer aan.

Hopen dat de nieuwe NFS snel komt :P

BTW: Bij de vorige NFS kon je ook spoiler sets kopen enzo ik hoop dat dat ook bij de nieuwe zal zijn!

Owja nog iets er is een hele vette car uit!!!!!

Ferrari Enzo:

Specs:
V12 Middenmotor, kop van licht metaal, in lengte richting geplaatst, 4 kleppen per cilinder en vier bovenliggende nokkenassen.

Inhoud : 5998 cm3
Maximum vermogen : 660 PK bij 7800 min-1 :D:D
Maximum koppel : 657 Nm bij 5500 min-1
Specifiek vermogen : 110 pk/l
Specifieke massa : 2.1 kg/pk :D:D
Lengte : 470.2 cm
Breedte : 203.5 cm
Hoogte : 114.7 cm
Massa leeg : 1365 kg
Inhoud brandstoftank : 110 l

Prestaties:

Topsnelheid : 349 km/h :(
Acceleratie 0 - 100 km/h : 3.6 sec :D:D
Acceleratie 0 - 200 km/h : 9.5 sec :D:D
0 - 400 m : 11.0 s
0 - 1000 m : 19.6 s

Prijs: € 909.770 :D:D
 
Last edited:
Originally posted by Supern00b
Wie kan er ff een link plaatsen dat ik hem meteen kan downen.. ik kan nix viinden zo.. ook nie met dat hacxsearch ofzow, van alles geprobeerd, @ easywarez etc... maar nog nix?
Iemand directe link dan? :*
Warez requests worden niet op prijs gesteld
 
Wist je trouwens dat je ook flink kunt spinnen met die auto's? lang niet zo mooi als in de vorige delen, maar het kan wel als je stilstaat, het stuur omgooit en de handrem op het goede moment als je uitzwiept zegmaar inhoud. Met de mclaren f1 kan het tot de 6e versnelling. Het klopt dus van geen meter het hele slippen met die bakken niet, dat was in nfs1 wel anders! Daar moet je je best doen om goed weg te rijden en gebeurde er ook echt wat als je de handrem gebruikte. Qua grahpics is dit natuurlijk veel beter. Maar als je het hebt over de lol en het stunten... Volgensmij is de AI in deel1 zelfs nog beter, nu rijd het verkeer gewoon op je in als je langskomt! Het racen zelf en het snelheidsgevoel maken wel veel goed, gelukkig.
 
Last edited:
Back
Top