graffiti

miami_3big.jpg
4_slederlo_big.jpg
video2001.jpg
stoheadseakdaddycool2001huerth.jpg
BK0222.jpg
BK0185.jpg
 
Originally posted by Ozdorp
Net als die MIB videos, tis wel vet, maar vind het niet echt mooi....

die mib vidio's zijn de lompste video's die ik heb echt heerlijk om die dingen kijken... lekkere muziek ook
 
Originally posted by Yaruni
maak jij ook van die pieces in ehv dan? ben wel benieuwd...

(ik woon ook in ehv)
ja ik maak ook pieces in eindhoven..... die lazer platen quest die achteraan het stratumseind (bij het brugetje) die waren van mij...
 
Op treinen vind ik foktop irritant, je ziet geen ene kankerflikker meer...doe het dan op die lelijke geluidschermen ernaast ofzo...
 
Originally posted by Jossi
op treinen vind ik triest, ze doen het toch ook niet op jou scooter?
maja...

zelf heb ik een keer gespoten in ons indrink hok :)

Fuck Them NS! Ooit weleens op een yard(waar al die treinen stil staan) geweest in de nacht?? Het klimmen over het hek, het constant alert zijn! letten op spoor-wouten! 2 Do Your Job en Wegwezen! PUUR ADRENALINE!

Mja ik ga nergens op tegen in....het moet je nou eenmaal liggen! Ik teken al vanaf ik klein was, ben nogal artistiek aangelegd zeg maar.....je zou mijn schoolagenda/schiften eens moeten zien! ;) als ik een pen in mun handen heb, en ik heb papier....dan MOET ik tekenen! :) ook weer een soort van ziekte zeg maar! ;)
 
Originally posted by Alexander
Net apen die hun terrein afbakenen. Stelletje neadertalers. Tag mensen valle nneit onder grafitti zijn stelletje inspiratieloze bavianen.

De ECHTE mensen die dus daadwerkelijk talent hebben zie je veel te weinig. helaas.......

Zo'n beetje ALLE sprayers die echt goed zijn en vette legale shit zetten hebben getagged of doen dat nog steeds, meestal begin je daar nou eenmaal mee. Je gaat niet op een legale muur over goede gasten heen als je er zelf weinig van kan, dus eerst leer je vooral door illegale pieces/throw-ups en tags te zetten, daarna maak je die vette shit die jij respecteerd.
Het is dus een beetje dubbelzinnig.
 
Kheb trouwens zelf ooit nog erg kort gesprayed, maar ben ermee gestopt toen ik gepakt was.
T geeft wel een enorme kick jah daar kan ik dan wel over meepraten ik begrijp t dan ook wel, alleen vind ik t stom als mensen op bomen gaan taggen, of mooie huizen e.d.

sommige zijn egt sick met die illegale shit, bijv LK-crew in Den Haag , die staan echt op sicke plaatsen midden in de stad enzo :D
 
psies.....NOOIT! over andersmans werk heen gaan als je weet dat hij beter is dan jou! (Belangrijkste regel: You Suck Untill Further Notice!) Heers jij heb je erkendheid en ben je eenmaal een uber-bikkel, tsja dan is het een ander verhaal! Niet dat je dan massaal moet gaan crossen! |(

Er zijn btw veel gasten die pieces crossen om zo aan bekendheid te komen *zielig*
 
Back
Top