Graffiti Hot or Not?!?

die pieces zijn heel vet idd :W die tags vind ik lelijk en irritant... kwil nog een keer op een muur van m'n kamer zo'n vette piece hebben, maar moet ik eerst ff iemand vinden die dat kan en wil (tegen betaling uiteraard)....
 
Dit is wel mooi. Als je met de trein van Apeldoorn naar Zutphen gaat staat er net als je A'doorn uitrijdt ook een muur met ook graffiti.
 
Hier zie je het niet zo veel, ja wel een beetje in steegjes fietstunneltje en langs de rails enzo... Enige pieces en tags die ik hier zie, met initialen, is van MDM BombSquad.. Maar dat zegt niemand iets zeker?

grtz
 
Re: Re: Graffiti Hot or Not?!?

Originally posted by DUOFLOWTONE


Schrijf je zelf dan?Al mijn vrienden schrijven, ik niet ben niet zo kunstzinnig aangelegt:) .Maar wat nog ik nog triester vind is die graf war.Crews maken ruzie om een muur en dat kleine mannetjes (voornamelijk toy's)mooie phatte pieces gaan crossen.
Ken je wat schrijvers?Ik ken er wel wat euh..VSM,DNO,KN,Liga,Boes,Kez,Kers,Sketcher,EMG,Deute,Quasi,Mite,CL,LK,Vieux,Siks,ADHC,Care,Wine,Meizl.
Laat eens wat werk van jou zien dan?

Of ik zelf schrijf???......zal altijd een raadsel blijven! :)
Ik ken wel een aantal schrijvers jah! Hier in Rotterdam zie je veel AK, NS3D, Zwart Rijders,Wodas etc etc. allemaal zeer koele crews! als je phatte graffiti wil zien moet je eigenlijk naar HOF's(Hall Of Fame) gaan! hier mag men vaak legaal schrijven en je ziet dus hele vette pieces! mja wat wil je! je hebt toch tijd zat! In Rotterdam zit er eentje bij Marconiplein, maar je hebt ze eigenlijk wel in alle grote steden! absoluut een bezoekje waard als je in graffiti bent geiinteresseerd!

b.t.w. die pieces van hierboven zijn van SEEN! das eigenlijk De legende op het gebied van graffiti! :)

Voor de geinteresseerden:
www.seenworld.com
www.dutchdamage.com
www.artcrimes.com
www.nightshift.tk
 
Originally posted by bissie
je naam kalken heeft er ook weinig mee te maken lijkt mij, das gewoon zielig.

het heeft er alles mee te maken, het gaat erom dat je naamsbekendheid krijgt, door deze overal neer te planten. Dat dit dan niet zo mooi is/wordt gevonden is wat anders.
Meeste grote graf artiesten zijn ook zo begonnen hoor:)

Pics doen het niet btw
 
vind het echt ubervetjes :) vooral om op video's ed te zien hoe soepel en goed ze die verf erop spuiten. het is echt gwn kunst. en hoe ernstig creatief ze ook zijn, ernstig mooi :)
 
pcies! het ziet er misschien niet uit (ligt ook aan hoe de tag eruit ziet natuurlijk! sommige dewds hebben hele phatte!) maare je krijg dan wel naambekendheid! als jij f*ckin vaak die naam ziet staan dan ga je em herkennen! gewoon naast pieces maken ook gewoon lekker taggen! maar op huizen van mensen das gaar!! en slaat nergens op! ps. bijna iedere grote artiest doet ook gewoon taggies zetten! zo gaat het nou eenmaal!
 
Originally posted by miks66
vind het echt ubervetjes :) vooral om op video's ed te zien hoe soepel en goed ze die verf erop spuiten. het is echt gwn kunst. en hoe ernstig creatief ze ook zijn, ernstig mooi :)

Nu je het over video's heb! down deze van kazaa: Area08 en Dirty Hands 2! zijn wel vetjes! duurt wel ff maare zo zie je een beetje hoe het in dat wereldje aan toe gaat! In die Area08 zitten stukjes in van ernstig gekke dewds die werkelijk een hele metro-wagon totaal verneuken! }) ghehe is wel grappig om te zien! :) Deze 2 video's gaan hoofdzakelijk over graffiti op treinen en metro's! ubervet om te zien hoeveel moeite die gasten doen om een piecie te zetten! :)
 
graffiti is dope man! ik ben/was zelf ook actief in rotterdam enzo. Ik doe er niks meer aan, ik ben 18 en wil geen strafblad. Ik ben ook heel dom in me eigen gebied gaan sprayen, dus wijkagenten zoeken nog steeds wie die schade heeft aangericht. Ik heb nog steeds Beltons en mtn cans staan. Misschien van de zomer weer ff kijken of ik nog wat wil doen. Ik zal binnekort wel ff wat pica's posten.
 
ik was zelf ook actief enkele jaren geleden. doe nu haast niet meer, laatst nog gevraagd voor een opdrachtje van school voor de Mode en Dansavond, wel redelijk gelukt, maar moest op piepschuim spuiten :( dat wil dus niet..
maargoed toch nog redelijk resultaat:

dsc_3304.jpg
 
gekken en dwazen schijven hun namen op muren en glazen.

tags zijn niet mooi , die pics daarentegen wele.


zal er topic vast nog wat aan hebben na 3 jaar.
 
Mooie pieces zijn nice, heb er ook een in me kamer (fotos) (door kennis gedaan) ik ben zelf ook beetje bezig...





 
Last edited:
Back
Top