This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Graffiti Hot or Not?!?

M/\RC!

Hustler One
Nah ff een vage topic!

Wat vindt je van Graffiti!?! en daarmee bedoel ik niet die lelijke tags op het station maar gewoon die hele phatte pieces!! Maare gewoon zoiets als dit:





Enne zijn er hier trouwens niet heel toevallig ook dewds die het heel stiekem ook doen???
 
Mn broertje doet het ook met zn vriendjes, is echt mooi om te zien hoe ze dat erop spuiten.
Laatst mocht hij van een man zijn schutting volspuiten met mooie tags enz ziet er mooi uit nu.
 
tags zijn irri...
Heeft overlaatst weer een of andere gozer door het dorp getrokken en overal "one love" neergepoot.
Wat ben je daar nu mee :|
Maar kom normaal hebben we er hier in de buurt niet veel last van. Grote pieces vind ik gewoon ECHT knap DAT vind ik kunst maar gewoon je naam kriebelen op bushokjes + muren en zooi kan zelfs het kleinste kind (neefje van 3 doet het ook al op behangpapier dus zegt iets over mentaliteit van de "taggers")
 
Originally posted by Karoshi
tags zijn irri...
Heeft overlaatst weer een of andere gozer door het dorp getrokken en overal "one love" neergepoot.
Wat ben je daar nu mee :|



Jah, bji ons in Den-bosch ook. Ene ERIK.b schrijft echt op alles die afkorting.. maar ik vind het wel zeer strak staan en supermooi. Ik hoorde laatst zelfs dat er een bedrjif was die dit op verzoek ergens maakte. dus las je het bv.. op een muur in je kamer wilde ofsow. kost wel veel euro's. d8 ik. maar dit is eht zeer mooi.
 
Van die echte grote pieces zijn koel, jammer dat die weer vaak net zo hard verkloot worden door leluke tags :|
 
Vriend van me kan dat ook zo, niet zo mooi als die plaatjes natuurlijk, maar tis wel mooi om naar te kijken als je in de trein zit ofzo

En de week nadat pim fortuyn werd neergeschoten zag je overal in Weert "PIM" op de muren geklad :|
 

Schrijf je zelf dan?Al mijn vrienden schrijven, ik niet ben niet zo kunstzinnig aangelegt .Maar wat nog ik nog triester vind is die graf war.Crews maken ruzie om een muur en dat kleine mannetjes (voornamelijk toy's)mooie phatte pieces gaan crossen.
Ken je wat schrijvers?Ik ken er wel wat euh..VSM,DNO,KN,Liga,Boes,Kez,Kers,Sketcher,EMG,Deute,Quasi,Mite,CL,LK,Vieux,Siks,ADHC,Care,Wine,Meizl.
Laat eens wat werk van jou zien dan?