Gordelgebruik

Gordel, ja of nee?

  • Ja

    Votes: 160 86.5%
  • Nee

    Votes: 13 7.0%
  • Alleen buiten bebouwde kom

    Votes: 12 6.5%

  • Total voters
    185
Ik draag m zelf altijd, en ik verlang het ook van mijn bijrijder. Wat men op de achterbank uitvoert interesseert me verder weinig :D.

Is het een grap, omdat je achterin geen gordels hebt, of weet je niet dat personen achterin (zonder gordel) een groot gevaar vormen bij een grote vetraging?

Zelf altijd de gordel om :)
 
zowel als bestuurder als bijrijder altijd om.
is er van kinds af aan ingeramd, me moeder maakte me altijd wijs dat de auto niet startte als je je gordel niet om deed:D

licht vergeet ik wel regelmatig, dat zit er echt niet in bij mij. kom er soms echt pas achter als ik op de grotere wegen rijd, dan ben ik al door de wijk etc geweest. dan denk ik opeens hee, ik kan niet zien hoe hard ik rijd O FUCK me licht 8P
 
Mensen kijken mij ook altijd raar aan als ik achterin de gordel om doe.. zeggen ze altijd 'Waarom?'.. zeg ik altijd 'Heb je gezien wie achter het stuur zit?' :+
 
WOW, wat doen veel mensen hier de gordel standaard om.
Ik deed het, nu dus nooit meer.

Nja, dat is dus goed stom stip...

Je wordt een beetje een wegmisbruiker-type...

Rijbewijs al ingenomen
Honda Civic VTEC y0!
Geen Gordel
Kamper Uiterlijk (Met je matje)
En je bent natuurlijk ook vrachtwagen sjouwfeur :P

*Gaat in bunker zitten, bevend in angst voor de reactie van Rambo :**
 
Ik voel me te vrij zonder gordel, je kan je makkelijker bewegen in de auto dus ik iig sneller dingen pakken oid, daarom mooi gordel om :)
 
Nja, dat is dus goed stom stip...

Je wordt een beetje een wegmisbruiker-type...

Rijbewijs al ingenomen
Honda Civic VTEC y0!
Geen Gordel
Kamper Uiterlijk (Met je matje)
En je bent natuurlijk ook vrachtwagen sjouwfeur :P

*Gaat in bunker zitten, bevend in angst voor de reactie van Rambo :**

Kheb geen matje :+
En die bunker houd ook geen 40ton aan vrachtwagen tegen biaatch :P
 
Altijd. Nooit anders gedaan.
Alleen op de achterbank wil ik hem wel eens niet dragen, maar dat ligt dan aan het verstopt zijn van de gordel inklik dingen.
 
Nja, dat is dus goed stom stip...

Je wordt een beetje een wegmisbruiker-type...

Rijbewijs al ingenomen
Honda Civic VTEC y0!
Geen Gordel
Kamper Uiterlijk (Met je matje)
En je bent natuurlijk ook vrachtwagen sjouwfeur :P

*Gaat in bunker zitten, bevend in angst voor de reactie van Rambo :**

Daar is niks stom of wegmisbruikersachtig aan :+ Dat is iets, waar hij trots op mag zijn toch nick? :#
 
Op de weg altijd, op de circuit altijd hehe altijd eigenlijk :P

Het heeft me nog meer overtuigd omdat ik 3 vrienden 3 jaar geleden kwijt ben geraakt in een auto ongeval (aanrijding tegen boom) als 2 ervan nog de riem hadden omgehad hadden ze het nog overleefd... en laatst is er nog een oude bekende overleden door geen riem te dragen.

Voor de mensen die zeggen 'een bekende is juist overleden omdat die zijn riem om had' in de meeste gevallen is dat echt stom toeval dat zoiets gebeurt, ik ken der ook een paar die dit dus hadden, maar in de meeste gevallen hiervan zijn er geen ooggetuigen om dit te bekennen. Dus ik zou zeggen, blijf erbij, doe je riem om, je hebt meer kan aan overleven hierhee inplaats van een ego tripper te zijn en geen dragen.

Je wilt toch het liefst in 1 stuk in de kist liggen als je iets niet overleefd, en niet als een borduurstuk erin liggen.
 
Back
Top