Gordelgebruik

Gordel, ja of nee?

  • Ja

    Votes: 160 86.5%
  • Nee

    Votes: 13 7.0%
  • Alleen buiten bebouwde kom

    Votes: 12 6.5%

  • Total voters
    185
Ik vind het zelfs sinds kort irritand als iemand die meerijd hem niet om heeft, dit omdat ik laatst werd aangehoude omdat degene naast me ze gordel niet omhad, hierdoor waren we 10min te laat bij een afspraak en was ik ook bijna een paar tientjes goedkoper want ik was me papieren vergeten maar daar ging oom agent gelukkig niet meer op door.
 
Altijd !

Het eerste wat ik doe als ik in me auto stap: starten, gordel om, licht aan en juiste muziek opzetten :)

Die gewoonte heb ik er ook van gemaakt.
Alleen start ik me auto pas als laatste in die reeks.
Je auto zou om een of andere reden maar wegschieten terwijl je je gordel niet om hebt :eek:


:P
 
Ik ook altijd, voelt inderdaad raar om hem niet om te doen.
Alleen in de zomer is wel eens kut met een shirt zonder mouwen ofzo, moet nog eens zo'n ding kopen voor om de gordel.
 
ik ook altijd, alleen als ik bij iemand anders in de oto zit .... heb ik pas na 30min door dat ik geen gordel om heb :P

Dat heb ik dus hetzelfde :D

Als ik zelf rij heb ik heb altijd om.
Zelf al moet ik ff naar een maatje van me die 500m verderop woont :D
Gewoon een gewoonte geworden (Gelukkig)
 
idd, het moet ook een gewoonte worden. Als je vaak wegmisbruikers kijkt enzo zie je van die gaste van 18-21 die geen gordel dragen, geen papieren bij hebbe, geen licht of te veel licht (mistlampen) aan hebben, overal schijt aan hebben ed. dan denk ik bij mezelf, waarom heb jij je rijbewijs gehaald terwijl je jezelf toch alles afleert :#
 
Had deze percentage niet verwacht! Denk ook wel dat het komt omdat tegenwoordig veel auto's zo'n irritant zoemer erin hebben zitten als je de gordel niet gebruikt.
 
Back
Top