::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 7 May 2007 #87 is mijn mail aangekomen? en zojah is die dan goedgekeurt?
Vasco Well-Known Member 7 May 2007 #89 Ik heb ook gemailt... Niks terug gekregen. Moet je hier gewoon zeggen dat je komt en dan is het best? Zoja, ik kom een zaterdag 9 April.
Ik heb ook gemailt... Niks terug gekregen. Moet je hier gewoon zeggen dat je komt en dan is het best? Zoja, ik kom een zaterdag 9 April.
Niek Well-Known Member 7 May 2007 #90 dalijk staat er 150 man per dag, wacht nou maar rustig, niet alles kan in 1 dag geregeld worden, damn
dalijk staat er 150 man per dag, wacht nou maar rustig, niet alles kan in 1 dag geregeld worden, damn
R Razma Well-Known Member 7 May 2007 #91 hehe, te laat Niek, ik had een uurtje geleden al toegevoegd in de lijst beginpost
Frank "Because racecar" 7 May 2007 #93 Ik ben wel aanwezig.. Als Toeschouwer.. allebei de dagen.. dus ik zal zowiezo foto's schieten.. woon er 20 min vanaaf
Ik ben wel aanwezig.. Als Toeschouwer.. allebei de dagen.. dus ik zal zowiezo foto's schieten.. woon er 20 min vanaaf
dragsterlover TTE Mooierd #221 7 May 2007 #94 En max. 30 mensen per dag toch ? Wel btr dat er tijdswaarneming is :love: :love: :love:
JasperT TTE 8 May 2007 #97 als je je hok er neer zet voor de show kan je hem er gewoon neer zetten toch? mist hij er redelijk uitziet? EDIT: met gofast stickers uiterraard
als je je hok er neer zet voor de show kan je hem er gewoon neer zetten toch? mist hij er redelijk uitziet? EDIT: met gofast stickers uiterraard
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 9 May 2007 #100 Ik heb goedkeuring gekregen en je mag mij voor zaterdag op de lijst zetten Inne:W