extreme days 2

Glenne, zit jij in de organisatie van deze meet? wij komen uit Holland dus 9 uur wordt wel heel erg vroeg!?
tot hoelaat kan je inschrijven?

je kan komen wanneer je wil, en je nog inschrijven voor volgende race,

eerste races zijn altijd oefensessies,dus neem aan u arriveert om 10u, je ben nog niet ingeschreven, om 10u15 is er nog een sessie, kan je je dan inschrijven voor die sessie, en meedoen ( als er nog plaats is natuurlijk)

mvg

glenn

en moest er iets zijn op de meeting zelf (iets dat je wil vragen, i.v.m racen, regels, info, enz..) mij kan je daar herkennen, door

mijn raar hoofddeksel (soms een pet met 2 bekerhouders in, of een arabische handdoek op mijn kop :) ) (ik ben geen arabier)

of door mijne aprilia motovest :):)

questie van daar iemand te kennen van de organisatie dan :):)

dus, tot zondag zou ik zeggen, moesten er nog vragen zijn, post maar

extreme days wordt verplaatst naar een andere datum (1ste zondag juli)

papieren zijn niet in orde geraakt

quote fuckeronspeed:

politie weet van ons activiteit, maar dit jaar hadden we de papieren nog niet volledig in orde, dus tzal uitgesteld worden tot
1e zondag van juli...

sorry gasten voor dit ongemakt

en hopelijk willen jullie komen in juli

MVG

glenn

sorry gasten, zelf vind ik dit heeeeel erg, extreme days is altijd iets heeeel speciaals...

spijtig dat het uitgesteld is, en dat ik jullie misschien heb plannen laten maken.

hopelijk komen jullie in juli dan :)

je zal me hier wel nog zien op dit forum

tot juli, ik zal dan een nieuwe post maken, en hopelijk zie ik julie dan terug

MVG

glenn

Originally posted by glenne_13
sorry gasten, zelf vind ik dit heeeeel erg, extreme days is altijd iets heeeel speciaals...

spijtig dat het uitgesteld is, en dat ik jullie misschien heb plannen laten maken.

hopelijk komen jullie in juli dan :)

je zal me hier wel nog zien op dit forum

tot juli, ik zal dan een nieuwe post maken, en hopelijk zie ik julie dan terug

MVG

glenn
helaas jammer dat het niet doorgaat :( ik heb reeds geantwoord op jullie forum http://www.fuckeronspeed.be/
wij zullen kijken of dat wij dan kunnen!
ik heb tevens een link naar dit forum gelegd, hopenlijk houden jullie ons via de link op de hoogte!

Back