GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

ok dan begreep ik dat verkeerd toen hij me dat vertelde;) Maar misschien kun je de fred motoren crew uitnodigen voor een groepsburn?8P je weet dat ze daar wel in voor zijn:P

vet denk ook wel te komen kijken hopend natuurlijk op een uitnodiging jordy en ik 2 carbonnen scootejs:P:P:P en met ze nos spellen:D
anders komen we kijken voor de gezelligheid:D

Hier ga ik zeker heen, zooo vet. Misschien wel om een demo te rijden? ;) :D

Kan iemand me uitleggen wat swoopen is? Ik heb er nog nooit van gehoord

Go%20Fast%20Scheveningen%202_20050704_173226_800.jpg

GoFast JumpDaBeach

Swoopen wordt gedaan door parachutisten die speciaal ontworpen snelle parachutes gebruiken. Na een vrije val openen zij hun speciaal ontworpen parachute en vliegen zij zo lang mogelijk laag boven de grond of water een vlaggenparcours in.

Dit heb ik een keer bij stunt junkeys gezien. Was een man die werd gesponsord door GoFast en deed dit ook. Hij wou dus in een auto landen en het was nog gelukt ook 8P. Is wel erg vet om te zien.

@ Tommy.: gewoon rondrijden daar is verboden. Je kan 'm wel meebrengen om te showen, maar rijden voor de demo is op uitnodiging (en uitsluitend SBO rijders)

@ Tommy.: gewoon rondrijden daar is verboden. Je kan 'm wel meebrengen om te showen, maar rijden voor de demo is op uitnodiging (en uitsluitend SBO rijders)

Klinkt zeker leuk, hoop dat ik een uitnodiging krijg :W en ander breng ik hem + nog wat ander spul mee voor de show.:)

hehe, ja ik kan er mogelijk ook bij zijn (sprinten of niet).

Zou wel fun zijn als'k er bij zou mogen zijn als demosprinter.
> kan'k eindelijk aan die Go Fast blikjes geraken (rij nu rond met een redbull!)

greets

Op de site van gofast staan ook veel filmpjes van echt vette dingen! vooral die jetpack. erg vet. ik kom denk ik wel met wat vrienden altijd cool. leuk op m'n verjaardag :)

jo,

Pfff dat ik dit nu pas lees..
tegen die tijd zal me scooter ook wel klaar zijn ! :W

this nog geen 20 minuten rijden met de scooter dus ben er zeker bij !!

Last edited:
Back