StuntSnuiver Slider Invasie! 8 February 2007 #41 Hoop dat ze mijn mail hebben ontvangen... Want hotmail doet soms nogal vaag...
StuntSnuiver Slider Invasie! 8 February 2007 #43 Hahaha ok dan weet ik dat . Want heb de laatste tijd wel es last dat iets niet aan komt .
Paulus #19 15 February 2007 #44 iets anders van GoFast http://www.dumpert.nl/mediabase/10040/2f6db95d/index.html
R Razma Well-Known Member 20 February 2007 #46 heeft verder nix met de X-Days te maken, dus laten we maar weer ontopic gaan !
T theun Well-Known Member 13 March 2007 #48 Nu heb ik echt spijt dat ik al niet SBO ben gegaan dit jaar, alleen om die eventueel mee te kunnen maken
Nu heb ik echt spijt dat ik al niet SBO ben gegaan dit jaar, alleen om die eventueel mee te kunnen maken
oviivo Air Cooled Sjeezer 25 March 2007 #51 dan kom ik zeker ook even langs !!! misschien met str8rox en runner2fast, frank, miss kunnen de scooters mee in dat karretje van mike ze pappa.
dan kom ik zeker ook even langs !!! misschien met str8rox en runner2fast, frank, miss kunnen de scooters mee in dat karretje van mike ze pappa.
R Razma Well-Known Member 25 March 2007 #52 het is iig niet de bedoeling om NIET te rijden daar Meebrengen mag wel, maar enkel voor de show/
oviivo Air Cooled Sjeezer 26 March 2007 #53 achja joh, we kijken wel even, het is hier ong 20 min vandaan dus we komen zeker even langs, maar hoe en met wat weet ik nog niet.
achja joh, we kijken wel even, het is hier ong 20 min vandaan dus we komen zeker even langs, maar hoe en met wat weet ik nog niet.
BasV Speed7T Rox #114 2 April 2007 #55 Het lijkt mij ook wel wat om een demo mee te doen.. Waar hangt het vanaf of je een uitnodiging krijgt? grtzz Bas.
Het lijkt mij ook wel wat om een demo mee te doen.. Waar hangt het vanaf of je een uitnodiging krijgt? grtzz Bas.
Haagze sf2 F0rum psycholoog 25 April 2007 #57 Zijn ook mensen van de SBOcrew die gaan abseilen van de euromast... ( Lees: ik ook altijd met me grote mond :X )
Zijn ook mensen van de SBOcrew die gaan abseilen van de euromast... ( Lees: ik ook altijd met me grote mond :X )
Niek Well-Known Member 25 April 2007 #59 Haagze sf2 said: Zijn ook mensen van de SBOcrew die gaan abseilen van de euromast... ( Lees: ik ook altijd met me grote mond :X ) Click to expand... :W Ik zal me dan ook maar opofferen :#
Haagze sf2 said: Zijn ook mensen van de SBOcrew die gaan abseilen van de euromast... ( Lees: ik ook altijd met me grote mond :X ) Click to expand... :W Ik zal me dan ook maar opofferen :#
ZipSP Tuning #33 25 April 2007 #60 mm intressant. ook aanwezig denks mits ik niks anders heb op de planning