GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

Dat is een kwestie van smaak of mening dan denk ik.
Want ik vind juist die scooter special sprinters echt iets om te laten zien hoe extreem je die scooters wel niet kan maken.

Jah maar als je het voor de media en publiek doet willen die ook wat zien, en niet wat gare frames. Dan kan die van Tom wel vet zijn maar je moet een lijn trekken.

Geen echte??

Wat versta jij onder echte sprinters dan? En hoe noem jij de mensen die zich nu hebben ingeschreven?

Onder een sprinter versta ik een scooter die volledig volgens het randje van het regelement (per klasse) is gebouwt. Die zo licht mogelijk is en zoveel mogelijk vermogen heeft.

Aangezien je je aangesproken voelt, ik vind dat jij geen sprinter hebt, maar een snelle custom scooter. En zo zijn er wel meer. Nu moet je je niet meteen beledigd voelen :P.

@ buffel : zouden ze nog bekijken en wat laten weten, maar ik wacht al drie weken op email. GoFast zelf doet de organisatie daar niet helemaal, maar het is eigenlijk een soort Yamaha circuitdag ofzo.

@ Sander-M : van zodra ik het dagprogramma van GoFast heb, post ik het hier

Mogen wel wat meer mensen aanmelden:X

Als er zo weinig mensen blijven, kan je dan niet gewoon mensen als b.v. Joël ervoor uitnodigen. Ik bedoel dan een paar sprintframes erbij om te laten zien dat dat er ook nog is.

zoals al gezegd.. wanneer de planning bekend is vanuit GoFast komt het hier te staan en gemaild naar alle aangemelde personen

Back