This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

Hoe vroeger je bent, hoe betere parkeerplaatsen je hebt. Er is maar weinig plek rondom, dus ligt aan jezelf.

Wil je later komen, ook prima, maar zal je wel iets verder moeten parkeren en spullen naar de tent ed brengen.
Er is geen bepaalde tijd dat je er móet zijn, ligt aan jezelf

Ben net terug met Dinya, Dominic en Kenny van de eerste opbouw. Hopelijk blijft het weer hetzelfde !

Dan zijn wij der lekker vroeg bij8)

Locatie: Rotterdam Euromast - Parkhaven. Na de rotonde richting Euromast is aan de rechterzijde het parkeerterrein en ons evenementen gedeelte. Parkeren kan er vooraan.

Heb je zo ook de straat? Is wat makkelijker voor het navigatie systeem.

Parkeren daar is wel allemaal betaald, misschien iets om rekening mee te houden

je bedoelt mijn navigatie systeem :W

Enne vraagje aan inne -> Partytent mag ook opgezet worden en de bbq aan ? (gas bbq)

Lees de mail dan eens

" Het rennerskwartier is niet zoals bij wedstrijden dit evenement. Alle rijders / scooters worden verzameld rondom de ST.net tent. Busjes, aanhangers en auto's blijven op het parkeerterrein, al is het maar een tiental meter verderop. Het terrein moet namelijk 'vrij' blijven. Bij de opbouw vanmiddag proberen we wel dranghekken opzij te zetten op 'ons terrein' om ongewenst publiek van de scooters weg te houden. Er is security sowieso en heel wat politie aanwezig.
"

Ofwel, geen partytent dus.

at inne, kun je mischien een lading kleine/grote gofast stickers mee nemen..
Dan kan ik mijn scooter flink onderplakke daarmee