GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

Spullen staan klaar.
Heb er erg veel zin in als ik dit zo lees !

Voor een aantal mensen, TOT morgen !!

Ik ben er rond kwart over 8 omdat de gene die me brengt niet later kan.

was zekers een vette dag

een hele dikke burnout gezien

met loek in dat ronddraai ding geweest hij werd helemaal gek toen het geluid begon te maken

en dat abseilen was zekers wel dol morgen weer als het kan
en dan wat sneller als vandaag naar beneden

oftewel top dag

zie jullie morgen

oook net terug..

Was echt een onvergetelijke dag voor mij fcking gezellig met alle sbo leden en crew.
Ik ben ook wezen abseilen mja die 96 meter is best hoog:P:X

Maar vond het super vet om te doen al was et wel zwaar mja boeiah zou et zo nog een x doen:W

Verder maar 1 x kunnen rijden 1ste keer lag me spruitstuk los(?)
dus zoog valse lucht en niet gereden dus..

2de x klapt er net na de finisch eens tuk glas oid tussen me voorspatbord en band dikke groef in me band enz

Na een verzoekje van inne miss morgen weer aanwezig..

Nja inne, crew en mede sbo members thnx voor gezellige dag:)

edit: ook namens me zussen enz:P

Ik kan ook niet w88 op foto's/films en tv beelden.

Maatje van me heeft ook aantal filmpjes gemaakt die zal ik in de loop van de week wel online zetten;)

BTW: http://www.gofastsports.nl/index.php?p=events&id=77

Heb ook gefilmt :D
btw die foto's zijn van vorig jaar :D want toen had monique nog geen crewkleding, filmpje van abseilen van een aantal mensen heb ik ook.
lekker rond gehangen @ 96 meter hoogte en hoop het morgen weer tedoen.
rtl4 en sbs6 wordt opgenomen dus probeer ik ook online tezetten alhoewel sbs6 al om half 8 heeft uitgezonden hoorde ik van me schoonmama:|

Was zeker gaaf ja:W
Abseilen was echt te fakking vet gek, echt meesterlijk om 100m boven de grond van buiten het restaurant in te kijken hoe al die mensen je aanstaren:#

Helaas net te laat voor Dominic ze überburn maarja morgen moet die klappen dus komt vast wel goed:P
zal zo miss nog wat pics uppen.

Roy, ga je nog over sofie dromen?:D

Hoop idd dat er morgen wat meer scooters staan! vandaag waren het er 7 ofzo dat is erg jammer. Nu is het moment om ons te laten zien aan het grote publiek. Dus mensen met uitnodiging/op de lijst staan. gewoon komen met scooter, desnoods alleen voor de show de SBO moet gerepresent worden!!

Ohja, nog iets. Het is misschien wel geen echte sprint maar kunnen de mensen die toch rijden wel doen alsof het een echte sprint is. Dus gewoon als een jecko burnen en starten:W

Was een top dag +ralf+ aardige burn-outs gedraaid bij de start :winner:. Inne kwam na de sprint effe bij me staan en toen had ze nog het rubber op haar gezicht -:-. Me hele achterkant onder rubber :D of terwijl een super gafe dag. Alleen balen dat je 2 uur in de file staat door die Toppers in de Arena.

+ralf+

Back