GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

ik zag net de go-fast vlaggen al op de euromast staan :P
misschien dat ik vandaag nog even langsga, is toch op loopafstand van school =)

ik heb net uit school even gekeken
het was niet erg veel vond ik, maar misschien was ik niet op het juiste tijdstip
ik zag de scootertuning.net stand staan, met 5 scooters ofzo ervoor, ik weet niet of er nog gesprint gaat worden? dan ben ik benieuwd op welk terrein
wel grappig dat iedereen daar zowat in gofast kleren rondloopt (kan je ook kopen daar)

Dit weer is inderdaad ernstig, zometeen kome er wat mensen naar mij om me verjaardag te vieren
en dan morgen naar de xdays :D, maar met dit weer betwijfel ik of de scooters de bus.kar uitkomen :X

Net terug was een topdag :)
aantal x de weg er voor afgesloten en st.net systeem opgebouwt.
wezen abseilen met wat crew en sborijders.
hele dag gigantiasch warm geweest en nu zou het gaan regenen.
morgen weer een superdag? ik denk het wel!
vanavond allemaal om half 11 rtl4 kijken of hart van nl op sbs6 :D

Geen drupje regen gezien buiten bij de opbouw. Topdag idd... Supervet, veel atleten uit de hele wereld gemeet, mensen uit de bomen geplukt, SBO rijders en crewmensen zien abseilen van bovenop de Euromast, toch vette BASEjumps gezien, erg veel burnouts, het freerunnen was top :W en het was giga warm !!!!

Alle rijders die geweest zijn... thnx !
en voor sommigen... tot morgen weer !!!!

kben ook alweer een tijdje terug, wij zijn rond een uurtje of 11 aangekomen. toen om iets van 12 uur ff snel gesprint en om 2 uur nog ff. Helaas kon ik niet langer blijven omdat onze chauffeuse daar niet echt zin in had, heb zelf me rijbewijs nog niet dus das lastig.
Voorderest wast echt wel lagge, echt binne een kwartier stond het startsysteem er, had iedereen 2x gesprint en was het sprintsysteem weer weg. Pretty fast dus :P Dominic heb ook nog ff een dikke burn staan zetten waar je helemaal eng van word, en sja...echt SUPER veel media, videocamera's en fotograven overal. Dus ben benieuwd ofk nog ergens opsta :D

kortom vet dagje

Het was echt een te vette dag.
Abseilen van de euromast is echt onvergetelijk:W

Vanavond ff 4 in het land kijken en SBS opnemen.
de Basejumps waren ook erg vet, hoe die gasten kunnen sturen met die parachutes is echt heel erg goed.

ja idd! :( had me wel supervet geleken maja volgend jaar weer een poging :D Met hoeveel brandweer auto's hebben ze trouwens wel niet die basejumpers uit de bomen moeten trekken? toen wij weg gingen kwamen er een stuk of 3 aanrijden ofso? :D Ook een mooie hoogtepuntje was de rollende burn van ricky voor de neus van 2 joden, zag dr werkelijk geweldig uit :D

Back