GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

haal mij maar van de lijst "zaterdag" (Nick Nijboer)

helaas heb marco me cilinder nog steeds niet af voor zaterdag :(

MVG,
Nick Nijboer

vrijdag 8 juni 21:00 uur tot maandag 11 juni 05:00 uur
de A2 is tussen knooppunt empel en kerkdriel in de richting van utrecht afgesloten voor alle verkeer.
de oprit kerkdriel is open, verkeer kan bij kerkdriel altijd de a2 op richting utrecht.
verkeer in de richting van den bosch ondervindt geen hinder van de werzaamheden in dit weekend.

en jullie raden het waarschijnlijk al!!!!
volgende week beginnen ze aan de andere kant en kunnen we weer 2 weekenden omrijden als we naar het zuiden moeten........

Ze houden aardig rekening met jullie agenda :D

Nog niks bekend zie ik... Als ik gewoon daar om 10 uur ben ofzo, is dat dan goed? Aangezien ik morgen en overmorgen waarschijnlijk niet meer op internet kom...

Servien.. weer valt wel mee tegen de avond buien en anders boeiaah:P genoeg te doen daar:)

Edit: inne is me hesje al klaar anders heb ik geen hesje vrijdag:)
thnx

Mailing met alle gedetailleerde informatie is klaar en gaat nu verzonden worden.

Kom je als SBO rijder toch ff kijken ? Trek ff je hesje aan... als je er rondloopt weet je wel waarom :)

... of heb je een ST.net longsleeve met GoFast logo, aantrekken die hap !

Haal mij(Jordy Cents) ook maar van de lijst. Zoveel moeite gedaan om erop te komen loopt me baas te bitchen dak moet werken.

Last edited:
Lijkt me echt een toffe dag jongens, inne ik weet niet of je het al had gelezen maar denk vraag het nog een xtje. Zou je wat gofast stickers voor me mee kunnen nemen , dan pimp ik me brommobiel nog even, alvast bedankt!

Oi

Wel jammer idd.
Maarja neem wel aantal liter benzine mee, lekker veel sprinten.
Scooter is gewassen, alleen nog ff de gepolijste onderdelen met belgom nalopen, hij staat er iig weer fris bij morgen:D

Manta en Ik hebben er zin in :love: Lekker branden en lol hebben. Rond half 12aanwezig :W kan helaas niet eerder i.v.m de Scootin :W. nTot morgen dushi`s Hoop wel dat het droog blijf *D

Back