GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

Evenement zelf start rond ongeveer 10u00 met BASE jumps ed.

@ BlingRox: klopt, maar is niet zoals de X-Days Nederland. In België is het 10 juni, zondag dus op circuit Zolder. Eigenlijk gewoon een Yamaha circuitdag met een kraan voor BASE jumps.

Ok, dus als we rond 10 uur aanwezig zijn is het wel goed:)?
Denk eerder dat je dan beter om 9 uur aanwezig kunt zijn, of nog eerder.

Was bij Ram toch ook zo, anders komen de toeschouwers ook al aan en wordt het erg druk, ik zorg iig dat ik er ruim op tijd ben.

Donderdag ook vrij genomen, was toch rustig op me werk en nu heb ik mooi de tijd om de rox netjes te poetsen en napolijsten enzo.
Van het weekend al koplampgaas gebogen en gespoten en paar dingetjes netter gemaakt:)

Ik ben er ook klaar voor en heb er wel zin in! Inne zou je wat Go Fast stickers mee kunnen nemen zaterdag zodat ik de zip nog even kan beplakken?

Alvast bedankt , Oii

Mijn achterband is alleen een beetje gaar :+ En de scooter moet ook nog ergens deze week opgebouwd worden... Zal wel weer goedkomen denk! Lijkt me wel tof in iedergeval, hopelijk blijft het droog... Ze gaven einde van de week steeds meer kans op regen op.

Jongens......Inne laat het ons allemaal weten zodra zij het weet. Heeft ze al een paar keer gezegt. Ook krijgen we nog een mail.

vrijdag 8 juni 21:00 uur tot maandag 11 juni 05:00 uur
de A2 is tussen knooppunt empel en kerkdriel in de richting van utrecht afgesloten voor alle verkeer.
de oprit kerkdriel is open, verkeer kan bij kerkdriel altijd de a2 op richting utrecht.
verkeer in de richting van den bosch ondervindt geen hinder van de werzaamheden in dit weekend.

en jullie raden het waarschijnlijk al!!!!
volgende week beginnen ze aan de andere kant en kunnen we weer 2 weekenden omrijden als we naar het zuiden moeten........

Back