GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

Nou mijn Zip is na vandaag een tijdje op non-actief gezet...

Bij het afhalen van de carb zag ik dat een van mijn membraamkleppen recht-op in het spruitstuk stond.... en de rest van de deeltjes membraamklep me cilinder in waren geschoten en die hebben het hele zooitje doen vastlopen.

Met het verhaal van het omvallen in de aanhanger en ik mijn kappen opnieuw naar de spuiter doen bregen...

Ik schuif dat ding lekker in de hoek... want 2 keer in nog geen 3 maanden je cilinder moeten honen / sealen lijkt me een beetje veel van het goeie... ik ben ben er klaar mee (voorlopig) :)

Tabee! *D

Jammer gideon dat het zo moet aflopen. Ding is gewoon heel vet en dan zulke tegen slagen op 1 dag. Laat hem even rusten en pak het later weer op, dan weet ik zker dat het weert goed komt !.. Succes ermee.

Verslag over vandaag:

Was Gewoon te VET echt alles was vet. Goede organisatie, alles tot in de puntjes goed geregeld.
Mooie demo kunnen geven en de sonic reed goed ! Veel burnouts gezien en dan nog de Burn van Vasco waarbij zijn bandje klapte... wat het publiek geweldig vond !

Verder waren echt alle sporten bruut om te zien !!

Ik vond het ook supervet. Basejumping, jetskie's, motorstunters, en jetpack waren supergeil. met de jetpack moest je vingers in je oren doen vanwege het geluid. Njah ik dach, schijt maar ik wil filmen.....stijgt hij op:D wtf dat geluid deed echt gewoon pijn aan je oren. Verder heb ik echt een te vette dag gehad. Ook de sprints zelf waren uber...burnen voor het publiek:~, sprinten..je werd zowat verblind door al die fotocamera's8P, en terug rennen voor de volgende sprint. Ook nog gratis GoFast t-shirt gekregen (van de baas van GoFast) omdat deze als eerste de scootersprints zag en echt onder de indruk was:W. Verder kon je zoveel Gofast drinken als je wilt:D...Mark (Fontio) meteen traitje opgehaald:P. Die komt overigens weer met honderden foto's van vandaag:W.

Volgend jaar ben ik der zekers weer bij als het weer is.

http://www.mijnalbum.nl/Album=DQ8VN6UX

hier de link 8P

en ja die mensen hangen op hun kop in de lucht enzo :7

verder wa het ook echt wel gezellig, met iedereen waarmee ik heb zitten praten eigenlijk, wie het allemaal waren weet ik niet, iig arthur en ze maat, en met MagicSonic, verder ook veel lol gehad met me homies natuurlijk :D

ook waren de mensen van die trail motoren echt aardig, wie doet er mee een keer een dagje trail rijden? :W

Last edited:
ik vond het echt helemaal top, echt geweldig daar, zulke aardige mensen ook, en iedereen die gewoon met zijn of haar passie bezig is, echt geweldig.

echte Adrenaline Junkies :D

zijn er btw nog go-fast events die nog groter en internationaler zijn? lijkt me echt vet om dat te bezoeken :W

Ik heb daar inderdaad ook niets van gehoord,

@raymond: Ja ik heb de gofast lifestyle echt wel leren kennen, :W ik vond het ook goed vet om al die basejumpers, jetski's stuntmotoren etc etc met gofast kleding te zien lopen.. En omdat wij zelf ook van die kleding dragen had ik echt wel het gevoel dat wij er echt deel van zijn *D

Was zeker een toffe dag! Vond dat trial-bike erg gaaf. En dat die gozer ging vliegen, ook wel apart. Heb zelf me bandje opgerookt, jammer dat die alleen zo snel klapte. Maar was wel een leuke dag!

Was zeker een geslaagde dag. Ik was dus degene die het allemaal positief zag en met slippers en korte broek aankwam hehe. Samen met chrunkie lekker met de zip geboekt. Burnen boeken terugrennen, rijder verwisselen en gaan! Was echt wel lachen ondanks dat de zip slecht liep onderin. Verder waren er echt allemaal super toffe sporten en ook aardige gasten. Prima staan socializen met meerderen van andere gofast sporten en waren allemaal zeer aardig.

Ook door de geringe groep scooters was er wel een leuke band onderling wat ook wel voor de nodige humor en dergelijken zorgde.

Kortom TOP DAG!

Zo heb ff lekker uitgeslapen :W zal vanavond ook nog wat foto's online gooien. Ben ook wel benieuwd naar de foto's van Inne van oa het abseilen :W

Dat was echt te vet :D

vrijdag lekker rustig aan gedaan, weinig sprinters maar verder wel een hoop dingen eromheen (basejumpers in bomen etc). Toen het tegen 17.00 afgelopen was als de tering ingepakt en bij een benzinepomp 1,5 uur met Dominic + sonic staan schuilen tegen de regen :D Belde Vinnie ook nog is dat ie vertraging had met de trein :|

Na paar keer verkeerd te zijn gereden rond 21.00 op de camping aangekomen, super chill en rustig :W tentjes neer geknalt, 1,5 uur over gedaan om de bbq aan te krijgen voor 10 frikandellen :D lekker rustig zitten, biertje derbij en toen is lekker gaan slape. Blijkbaar nog een dikke regenbui gemist omdat ik sliep :+

Zaterdagochtend lekker gedouched daar 8) en toen langzaam aan richting de Euromast gereden. stuk kouder dan vrijdag maar wel veel drukker met sprinters en publiek :W

Evenement was gewoon super, veel vette dingen om te zien, genoeg en goed eten/drinken. Zoek alleen nog nieuwsuitzendingen van vrijdagavond.

Kijk die Niek eens gaan:

258652347.jpg

258652354.jpg

258652350.jpg

En Sonicsjezer (toch?:P):

258652377.jpg

258652376.jpg

Een aan het touw bungelende Roy:

258652638.jpg

Basejump sensatie, abseiler to the rescue:

258652661.jpg

258652648.jpg

258652680.jpg

258652676.jpg

Boomklimmen voor gevorderden:

258652674.jpg

258652670.jpg

Bedacht me helaas toen de helft al naar beneden was dat ik boven met me telefoon foto's kon maken:(

Als je de foto in het groot (2048x1536) wilt moet je me even PM'en:)

dat kleine stukje was wel meteen het kutste :D

Die gast zo: ja laat je maar zakken tot je horizontaal hangt :D

Last edited:
uitzicht 2e verdieping..
Foto=VPCQ4ADZ

hey onze auto :D haha

Ik vond het ook supervet, gratis GoFast t-shirt gekregen, verder kon je zoveel Gofast drinken als je wilde en je kreeg een gratis lunchpakket :D

jij hollander :emo:

ik vond het ook echt vet :D, robin en ik gingen de toren in..en toen stond die gast met die jet-pack bij ons in de lift...helaas kwamen we daar pas achter nadat hij uit was gestapt :emo: we wilde toen ook nog abseilend naar beneden gaan..maar het zat vol...was wel jammer

kheb die jet-pack nog wel gefilmd :)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1a1ZgmOhDKI"]YouTube - X-Days 2007 Rotterdam[/ame]

die wous vloog 2 meter boven mij...en ik kon maar 1 oor dichthouden, ik dacht verdomme echt dat ik doof werd, klote herrie..deed gewoon pijn aan mijn oren..heb ik nog nooit gehad.

maar was ook kei gezellig verder :D
ook was het wel mooi toen die honda zijn pakking opblies haha, hele straat vol witte rook van de koelvloeistof en die gecrashte base-jumper was ook wel nice om te zien

edit: en die auto met NOT euwnde ook wel een beetje :emo:
Foto=6ID6EROP

Last edited:
Het zijn en blijven tog gevaarlijke sporten, hoe goed ze ook zijn. Basejumpers die de parashute bij het open gaan even niet onder controle hebben, jetskies die elkaar bijna over varen etc. Ik ga nu tog eens vaker naar stuntjunkies kijken8)

Back