GoFast X-Days - 8/9 juni 2007

zoo :D gister was het echt TE gaaf :D heb me prima vermaakt...

de rolling burnouts van arthur waren ook echt super gaaf :W...

ik zal zo mijn aandeel van de foto's hier posten!!

Zooo, die Patrick Savalle maakt wel heel erg toffe foto's!

Deze bijv is wel heel erg tof:

F2ET9216.jpg

Grote versies, en een paar andere erg mooie, staan op zn site.

Even snel nog een berichtje en enkele foto's. Ik ben net thuis van de race in Marche-en-Famenne (bijna luxemburg) van de tijdsmeting en door dit hele weekend vanaf donderdag compleet gesloopt. Ik hou het ff kort dus, ook omdat er een fix onweer boven Kerkdriel hangt en gooi ik m'n pc liever zo snel mogelijk weer uit.

Allereerst, jammer van de mensen die enthousiast hebben aangemeld en niet zijn komen opdagen zonder afmelden. Ook al was het een avondje ervoor even per email, eens zo netjes. Voor de mensen die dit wel hebben gedaan, thnx, zo wisten we ook waar we rekening mee moesten houden etc.

Voor de rijders die wél zijn geweest.. top ! Bedankt daarvoor... want wij als SBO en ST.net zijnde kunnen we aanwezig zijn op een evenement als dit, maar zonders scooters en zonder jullie waren we nog nergens geweest !

Zoals ik hier een beetje lees is het leuk om te horen dat wat ik in de mailing heb geschreven ook een beetje is uitgekomen. Het is een community gevoel waar je bij betrokken wordt en dat je niet snel meer zal loslaten..

Hangt het van GoFast, SBO / ST.net en de politie af, dan zijn we er 2008 beide dagen groter en beter aanwezig met meer dan alleen wat demosprintjes... en dit doordat een aantal rijders de tijd (en de extra achterbandjes) hebben genomen aanwezig te zijn afgelopen weekend. Nogmaals bedankt !

Een paar pix voor vandaag dan (voornamelijk nog van vrijdag)

Hier deden we het voor : media ! overal dikke camera's op vrijdag !
123-1181510959.jpg

check de berg fotografen rechts !
123-1181510975.jpg

Niet zoveel publiek op vrijdag, maar eens te meer aandacht van media dus..
123-1181510989.jpg

.. en ons busje voelde zich tijdens deze dagen niet alleen ! Internationaal gezelschap van GoFast UK, GoFast België etc.
123-1181511006.jpg

Een te vette burnout van Dominic.. !
Alleen maar rook en de geur van rubber... en dan springt er dit voor je neus :X
123-1181511020.jpg

123-1181511045.jpg

123-1181511059.jpg

Op de foto met Eric Scott, de jetpack man
123-1181511075.jpg

Links Wim van Gilst, 'onze GoFast power' achter de scooterscene met Eric. Een aantal van jullie hebben 'm misschien nog heel erg kort gemeet...
123-1181511107.jpg

... en Eric :)
123-1181511120.jpg

123-1181511085.jpg

Een intiem sonic-onderonsje dat niet-sonicrijders wellicht nooit zullen begrijpen
123-1181511128.jpg

... en nog zo'n heel erg intiem moment...
123-1181511169.jpg

Sommigen zagen door de rook de weg niet meer...
123-1181511137.jpg

... anderen door de wind de landingsplaats ook niet meer..
123-1181511145.jpg

123-1181511155.jpg

en als laatste nog een voorproefje voor de overige pix:
123-1181511162.jpg

BTW Erwin: té vet shirt :W

zijn erg vet man die foto's!!!
ben benieuw naar de filmpjes.. morgen zal ik mijn aandeel van foto's posten (alleen scootersprint en motorstunts een paar)..

morgen komt wss ook filmpje van ons van de stuntshow....

oooh edit: mijn post is dus de reactie op die VOOR die van Inne...
En nu al er vette foto's hoor Inne, ben benieuwd naar de rest :)

hier ook mijn foto's van de Go Fast X-Days van vrijdag 8 Juni... sorry Inne dat we btw zaterdag niet waren gekomen, me moeder moest werken, dus hadden geen vervoer:X

het was zeker een hele geslaagde dag en we hebben ook de rest van de SBO-leden en de organisatie wat beter leren kennen, als het er volgend jaar weer is wil ik ook zeker weer van de partij zijn;)

hier de foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=XTAD7PXS

:*

Ik wil dat echt zooooo graag over doen hé...en volgend jaar ben ik er beide dagen. Het is echt een supergaaf gevoel. Je rookt je bandje half op...gaat sprinten en je ziet werkelijk waar gewoon overal flitsen. Zo'n vet gevoel, dat je op andere meetings tog minder hebt. Hier is gewoon overal media*D. En dan snap je ook pas waarom er geen halfbakken scooter mee mogen rijden.

Nou was voor mij echt weer eens leuk om te rijden!!
Door de omstandigheden dat mijn bijde ouders overleden zijn heb ik dit jaar niet kunnen rijden!maar ik zal er nu zeker alles aan doen om volgendjaar me te kunnnen rijden dit evenement heeft mij erig goed gedaan glimlach van oor tot oor!!volgendjaar met een eigen sonic aan de start!!

en even goed oefenen voor de starts dan komt dat ook wel goed,want daar zit nog wel wat werk in bij mij:P

En het bandje was zaterdags vervangen heb dinya gelijk gebeld en vond dit geen probleem die burn heb ik met plezier gedaan!! het trok genoeg aandacht!!!!!!

greetz iedereen en meet jullie wel weer de eerst volgende sprint!!

ICEMAN180 aKa Dominic

Ik wil dat echt zooooo graag over doen hé...en volgend jaar ben ik er beide dagen. Het is echt een supergaaf gevoel. Je rookt je bandje half op...gaat sprinten en je ziet werkelijk waar gewoon overal flitsen. Zo'n vet gevoel, dat je op andere meetings tog minder hebt. Hier is gewoon overal media*D. En dan snap je ook pas waarom er geen halfbakken scooter mee mogen rijden.

dat had ik dus nou precies zo! met dat stunten werd tenminste btje geklapt en enthousiast gedaan door het publiek... dat vonk wel wat hebben opzich... op de gemiddelde SBO meeting staat iedereen je min of meer als een zak hooi aan te staren...

ik heb t iig echt super naar mijn zin gehad @ Rotterdam :)

:D Ja nu je het zegt, @ een sbo meeting staat niemand te klappen oid.. dat is wel zonde inprinciepe :)

Maar als je ook ziet wat voor volk er rond loopt op zo'n sprintdag, en dan kijkt naar de mensen die voor gofast komen, :) Zit denk ik wel een verschil in.

Back