Even snel nog een berichtje en enkele foto's. Ik ben net thuis van de race in Marche-en-Famenne (bijna luxemburg) van de tijdsmeting en door dit hele weekend vanaf donderdag compleet gesloopt. Ik hou het ff kort dus, ook omdat er een fix onweer boven Kerkdriel hangt en gooi ik m'n pc liever zo snel mogelijk weer uit.
Allereerst, jammer van de mensen die enthousiast hebben aangemeld en niet zijn komen opdagen zonder afmelden. Ook al was het een avondje ervoor even per email, eens zo netjes. Voor de mensen die dit wel hebben gedaan, thnx, zo wisten we ook waar we rekening mee moesten houden etc.
Voor de rijders die wél zijn geweest.. top ! Bedankt daarvoor... want wij als SBO en ST.net zijnde kunnen we aanwezig zijn op een evenement als dit, maar zonders scooters en zonder jullie waren we nog nergens geweest !
Zoals ik hier een beetje lees is het leuk om te horen dat wat ik in de mailing heb geschreven ook een beetje is uitgekomen. Het is een community gevoel waar je bij betrokken wordt en dat je niet snel meer zal loslaten..
Hangt het van GoFast, SBO / ST.net en de politie af, dan zijn we er 2008 beide dagen groter en beter aanwezig met meer dan alleen wat demosprintjes... en dit doordat een aantal rijders de tijd (en de extra achterbandjes) hebben genomen aanwezig te zijn afgelopen weekend. Nogmaals bedankt !
Een paar pix voor vandaag dan (voornamelijk nog van vrijdag)
Hier deden we het voor : media ! overal dikke camera's op vrijdag !
check de berg fotografen rechts !
Niet zoveel publiek op vrijdag, maar eens te meer aandacht van media dus..
.. en ons busje voelde zich tijdens deze dagen niet alleen ! Internationaal gezelschap van GoFast UK, GoFast België etc.
Een te vette burnout van Dominic.. !
Alleen maar rook en de geur van rubber... en dan springt er dit voor je neus :X
Op de foto met Eric Scott, de jetpack man
Links Wim van Gilst, 'onze GoFast power' achter de scooterscene met Eric. Een aantal van jullie hebben 'm misschien nog heel erg kort gemeet...
... en Eric
Een intiem sonic-onderonsje dat niet-sonicrijders wellicht nooit zullen begrijpen
... en nog zo'n heel erg intiem moment...
Sommigen zagen door de rook de weg niet meer...
... anderen door de wind de landingsplaats ook niet meer..
en als laatste nog een voorproefje voor de overige pix:
BTW Erwin: té vet shirt :W