Gekke geluidenn ..

Peed.

Tuono.
Hallo ..

Ik hep een vraagje ..

Uit mijn Runner komt een gek geluid .. dit geluid komt uit mijn carter ..


Het is een soort geluid alsof er iets loszit .. ik merkte dit net toen ik uit mijn werk kwam .. daarna hep ik mijn voet tegen mn carterkap gezet en toen was het geluid over .. heel vaag. Nu heb ik thuis mn carterkap eraf gehaald en toen bleek dat het "koelvinnetje" voor een deel afgebroken was. Die heb ik er dus eruit gehaald .. ook zat het "start-motortje?" los.

Deze heb ik er ook uitgehaald. Toen mn carterkap er weer op en goed vastgezet. Ik starten .. en weeer vaag doen .. en met mn voet erop deed die weer normaal .. ?

Wat zou dit kunnen zijn .. ?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Vandaag 2 uur lang beziggeweest .. is dus indd het kickstart rondsel dat tegen mijn krukas aankomt .. Hoe dit komt ? Wat kan ik hier tegen doen .. het lijkt wel dat tijdens dat mn scooter draait .. dat rondsel constant tegen dat stuk op mn krukas komt .. daardoor komt dat geluid dan .. wat is hiervoor de oplossingg ?
 
Hep jij daar misschien een foto van ? Of iets waarop ik kan zien wat je precies bedoelt .. zodat ik daar naar kan kijken of vervangen ..

Morgenochtend gaa ik nog fftjes sleutelen .. en dan maak ik ook wel ff een paar fotoo's ..
 
melf #50 said:
dan moet wel de bendex er weer in ,anders wil ie niet electrisch starten :p

bendex = startmotording ;)

maar als je je voet tegen de carterkap zet , zet je m dan op de kap zelf of tegen het pedaal aan?


daar moet je ook mee uitkijken trouwens!:X

ik doe hem er niemeer in en dat ding ligt wss ergens in de hoofdvaart omdat hij los was geschoten en me vsnaar en achterpullys en koppelingshuis heeft vernachelt

dit alweer 2 jaar terug
maar toch...

geen vertrouwen in :X
 
Back
Top