gekke knallen uit mn uitlaat

Mini-g

YEAHH
Ik heb gister een nieuwe uitlaat eronder gezet, ong 25 kilometer gereden, daarna ff in de garage gezet en gaan slapen, reed vanochtend heel normaal weg, ong naar 1km begon hij te sputteren, gas geven deed nix meer.. kwamen allemaal doffe knallen uit me uitlaat.. op zn bok (standaard) kan ik wel gas geven wiel gaat ook draaien, maar als ik erop ga zitten en gas wil geven dan komen die knallen weer.. echt raar.. ik heb 3 verschillende bougies geprobeert, er zat een BPR6HS in.. die vervangen door een BR7HS, en daarna een BR8HS.. maakt allemaal nix uit.. ik heb de search gebruikt maar die problemen zijn dat ie niet start daarna.. mijne start gewoon nog.. weet iemand wat het is?? Ik heb me originele uitlaat er weer onder gedaan en nog steeds zelfde probleem..
 
Advertisement - register to remove this

Heb je al gekeken dan of er misschien een draadje beknelt zit ?

ik had precies zelfde, en me kameraad is er toen achter gekomen dat er een draadje beknelt zat..anders had ik ut ook nie meer geweten :p
grtz Dennes
 
Grote kans dat het idd je massa is.
Je frame en carter moeten goed met elkaar verbonden zijn. Pak een staalvijl of een stuk schuurpapier, en schuur een stukje frame en blok kaal van lak en verf. Zorg dat hier een redelijk draadje de 2 delen met elkaar verbind.

Door een slechte massa (hoge weerstand) vertraagd je vonk een beetje, waardoor je ontstekingstijdstip verlaat, waardoor de verbanding plaats vind wanneer je uitlaat poort al open staat, waardoor je een knal hoord.
 
heys bij mij was ut zelfde toen ineens(niet door me uitlaat)

maar had toen ook ineens van diej knalletjes enzo

me bougiej dopje zat schuin.
kzal nieuw proberen, champion dopje zo;n rooie is goed!!

suc6
 
Back
Top