unkie said:Kickstart ding
phantomking said:Is het niet je starterrondsel dat tegen het grijpertje komt? Dat kan het best eens wezen. Dus dat "tandwieltje" dat naar voren komt als je kickt, komt tegen het grijpertje dat op de krukas zit.
StrEet_glOw said:Hoe kan dat opeens komen ? En als ik dan mijn voet tegen het carterdeksel aan druk is dat geluid er niet ?
hardcorejunky said:dat geratel is dat je rondsel tever naar buiten komt, of je kickstart as heeft speling in het deksel zelfheb het zelf ook gehad
haal het rondsel maar eens uit je kap en zet em dan eens terug
dan is het wss weg
melf #50 said:dan moet wel de bendex er weer in ,anders wil ie niet electrisch starten
bendex = startmotording
maar als je je voet tegen de carterkap zet , zet je m dan op de kap zelf of tegen het pedaal aan?
wipkip said:Ik had hetzelfde probleem, kwam omdat ik mijn bouten van me carterdeksel niet goed had aangedraait.
Sdspeed said:Hey,..
Volgens mij zit een carterkap van een runner met meer bouten vast. Dat is bij mij in ieder geval wel het geval. Stuk of 16 bouten.
melf #50 said:zelfs als er 4 maar in zitten (goed vast natuurlijk) , dan hoort ie nog geen geluid te maken..
zet de bendex er even weer in , en haal dan het rondsel van de kickstarter er weer uit ,dus dat ding wat tegen de krukas aankomt als je trapt ,zit in je carterkap
dan eens electrisch starten en kijken wat ie dan doet.