Geen vermogen AGM VX50 uit 2018

Wat vreemd is dat je een tps-fout uit de ecu leest maar het motormanagement lampje niet brandt.
Met een tps-fout zou ik op z'n minst verwachten dat het motormanagementlampje 1 knipper geeft elke 5 seconden.

Brandt dit motormanagementlampje wel een aantal seconden bij het op contact zetten van de scooter?

Zo niet, zou ik op z'n minst even controleren of dit lampje uberhaupt nog aangesloten zit en of dat het lampje zelf niet stuk is.


Errorcodes Dellorto ecu clc Euro4.jpg
 
Wat zegt je motormanagementlampje?
Dat lampje heeft het nog nooit gedaan sinds ik de scooter heb
Motor manegement brand om de seconde en gaat niet uit .groet cor
Jullie antwoorden zijn niet erg consquent.
Maar het motormanagementlampje geeft een tps-fout aan en met het uitlezen van de ecu krijg je hetzelfde resultaat.
Het trimmen van de waarde lukt niet dus neem ik aan dat als de tps vervangen wordt dat het probleem verholpen is.
 
Last edited:
goeden dag management lampje is uit heb diverse keren software uitgelezen en over heen gedraaid en probleem gedeeltelijk opgelost nu alleen nog door deukjes inde weg doet ie raar nog nog dus weer gestart en stilstaan overal op drukken en beetje trekken en ineens deed de scooter weer raar ter hoogte van kabels die int blok lopen ontsteking nu ga ik de boel loshalen denk ergens breukje in de kabel maar dat kan ik meten.
De foto wil ik eff zeggen dat ik het wel heb in gebruik .groet cor
 

Attachments

  • 20230331_161758.jpg
    20230331_161758.jpg
    262.4 KB · Views: 7
Last edited:
Back
Top