Zip 4 t 2v 80cc geen vermogen max 50km

Barteljaap

New Member
Ik heb een zip 4t 2v uit 2017 met 13k op de teller en totaal geen vermogen
Setup:
80cc
naraku nokkenas
Malossi multivar
Rolletjes van malossi multivar
Drukveer van malossi multivar
82 sproeier
Originele trekveren
Turbokit uitlaat
Ontgrensde cdi
Alle begrenzingen eruit
Onlangs nieuwe luchtfilter geplaatst en nieuwe gaskabel. Scooter heeft totaal geen vermogen rijd 50 max met moeite. Scooter start normaal maakt geen raar geluid nooit problemen. Ik wil graag weten waar ik naar zou moeten kijken waar het aan ligt dat mn scooter zo weinig vermogen heeft de carburateur is niet vies voor de rest weet ik niet wat ik moet checken.
 
Advertisement - register to remove this

Kleppen al nagekeken of ze de juiste afstelling hebben? Inlaat 0.15 en uitlaat 0.10. Het zou namelijk aan de compressie kunnen liggen, mocht het met je kleppen te maken hebben check even of ze niet scheef zijn getrokken
Post automatically merged:

Hoeveel gram zijn je rolletjes? En wat voor luchtfilter heb je?
 
Kleppen al nagekeken of ze de juiste afstelling hebben? Inlaat 0.15 en uitlaat 0.10. Het zou namelijk aan de compressie kunnen liggen, mocht het met je kleppen te maken hebben check even of ze niet scheef zijn getrokken
Post automatically merged:

Hoeveel gram zijn je rolletjes? En wat voor luchtfilter heb je?
Heb rolletjes erin die bij de malossi multivar zitten maar die scooter maakt geen overtoeren bij optrek en ik heb originel luchtfilter
 
Heb rolletjes erin die bij de malossi multivar zitten maar die scooter maakt geen overtoeren bij optrek en ik heb originel luchtfilter
En de kleppen hebben de juiste afstelling/lekken niet? Kan zijn dat het met de compressie te maken heeft.

Hoe rijd die nu inmiddels? Het is namelijk een maand later nu sinds je vraag
 
Back
Top