TmBoyvroom
New Member
Ik heb een tijdje geleden een zip iget kunnen fixen voor een mooi prijsje. Nu heb ik er onderstaande onderdelen gemonteerd.
- malossi 80cc cilinder
- malossi digitronic 80cc ecu
- piaggio 2v vertanding
- luchtfilterprop eruit gehaald
- piaggio 2v luchtfilterslang
- 5.7 rollen originele vario
Ik heb er nu zo’n 40 km rustig mee gereden om alles in te rijden. Nu heb ik gehoord dat ik na 100km mijn olie moet verversen vanwege slijtafval van een nieuwe cilinder. Is dit waar?
En klopt het dat je met het inrijden nog niet zo hard kan gaan. Ik heb nu gemiddelijk een beetje met gas zitten spelen rond de 40km per uur. Maar als ik bijvoorbeeld harder dan 50 wilde gaan dan had ie soms wel wat moeite. Klopt het dat dat ligt aan dat de cilinder ingereden moet worden?
En heeft iemand enig idee of er al een goeie nokkenas is voor 80cc voor iget motoren? Mij is verteld dat die er nog niet echt zijn.
En heeft een malossi multivar nog veel zin?
Ik hoor het graag!
- malossi 80cc cilinder
- malossi digitronic 80cc ecu
- piaggio 2v vertanding
- luchtfilterprop eruit gehaald
- piaggio 2v luchtfilterslang
- 5.7 rollen originele vario
Ik heb er nu zo’n 40 km rustig mee gereden om alles in te rijden. Nu heb ik gehoord dat ik na 100km mijn olie moet verversen vanwege slijtafval van een nieuwe cilinder. Is dit waar?
En klopt het dat je met het inrijden nog niet zo hard kan gaan. Ik heb nu gemiddelijk een beetje met gas zitten spelen rond de 40km per uur. Maar als ik bijvoorbeeld harder dan 50 wilde gaan dan had ie soms wel wat moeite. Klopt het dat dat ligt aan dat de cilinder ingereden moet worden?
En heeft iemand enig idee of er al een goeie nokkenas is voor 80cc voor iget motoren? Mij is verteld dat die er nog niet echt zijn.
En heeft een malossi multivar nog veel zin?
Ik hoor het graag!
Last edited: