KYMCO RS 50 GEEN VERMOGEN

kroegpraat

New Member
Kymco Agility rs 50 bouwjaar 2010



Het probleem is dat de scooter geen vermogen heeft.

Wat is er gebeurt, de voorgeschiedenis dus.

Graag het stuk helemaal lezen anders krijg ik vragen wie ik al benoemd had.

Mijn achterband was zacht dus probeer ik hem oppompen maar het ventiel brak af en band liep leeg.

De scooter was even niet nodig dus heb ik hem zo laten staan en rond gevraagd hoe haal ik dat wiel er uit. Dat heb zo bij elkaar 6 a 7 weken geduurd, voor dat ik het wiel naar de reparateur bracht en liet maken. Toen het wiel terug was heb ik het schoongemaakt en in kleur gespoten en gelijk remvoering vervangen en nieuwe remkabel geplaatst.

Hij starten moeizaam en om hij te lang had stil gestaan was er vuil in de carburateur. Dus tank leeg maken en reinigen nieuwe filter en benzineslangen geplaats . hij liep nog steeds niet goed dus carburateur er af schoonmaken dus met remmen reiniger en lucht door geblazen . Resultaat was het zelfde. Anderen carburateur er op met onderdelen wie goed waren van mijn carburateur naar andere carburateur en nog steeds niet goed.

Nu heb ik alles volgens de originelen tekening alles goed aangesloten en hij start en rijd maar hij heeft geen vermogen. Hij komt ook niet op top snelheid haalt net de 30 terwijl die 60 makkelijk moet kunnen halen.

Normaal rijd die snel weg met power en nu kan je hem bijna tegen houden

Er is vervangen…

Bougie

Luchtfilter

Slangen lucht nagekeken en door geblazen

Brandtstof leidingen vervangen

Vacuüm slangen vervangen

Vacuümpomp gecontroleerd

Nieuwe gaskabel

Wat ik niet snapt is , er is aan het hele motor gedeelte niks aan gedaan alleen aan het brandstof gedeelte. En ik kan niet snappen waar ik de fout moet zoeken.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top