Geen toeren ! geen power

kymco50cc

Well-Known Member
Eey mensen,
ik heb een kymco dj y 50cc en hij trekt gewoon niet op :S
Ik moet mee rennen wil ie gaan rijden. Hji start wel. Hij maakt gewoon helemaal geen toeren. Geen power :( Geen compressie dus
Weet iemand misschien raad. Dat zou ik fijn vinden
Mijn pa zei dat het aan de zuigerveren kon liggen . Dat kan best want die hebben we nog niet nageken.Er zitten nieuwe rollen in dus daar ligt het zeker niet aan. Als iemand iets weet reageer dan

Alles is orgineel en de begrenzing uit de uitlaat is eruit
varioring is er ook uit
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ja omdat je carterdruk erdoor wegvalt voel je vast iets minder kracht op je kickstart maar het heeft niets met je compressie te maken met je keringen eruit start ie helemaal niet
 
hij start wel dus het ligt ergens anders aan. Maar hij trekt gewoon nie op. Hij rijd gewoon bijna niet weg uit stilstand. Hij maakt ook bijna geen toeren. That's te problem.
Iemand die het weet? By the way julllie zijn relaxed :)
 
Originally posted by kymco50cc
Maar hoe moet je de drukveer dan afstellen voor de carb?

euhm ...watte? de drukveer staat helemaal los van het afstel gedeelte van de carb mn vriend. drukveer zorgt ervoor dat et aantal toeren tijdens het optrekken boven de 20 km/h constant blijft. van 0 tot 20 km/h (ongeveer) zijn de trekveertjes degene die ervoor zorgen dat de koppeling sneller pakt. carburatie-afstelling verander je dus gewoon door de sproeiermaat aan te passen (dat kun je zien aan de bougie kleur of die koffiebruin is, zijn al veel topics over) En je zorgt met de luchtstelschroef en stationairschroef ervoor datie et goede mengsel van olie/benzine/lucht krijgt zodat ie mooi stationair loopt.
 
Back
Top