vespa lx 50 maakt geen toeren

torreb1

New Member
mijn vespa lx50cc 4takt heeft een tijdje stil gestaan, nu probeer ik hem weer op gang te krijgen en ik kwam een probleem tegen, ik heb de carburateur schoongemaakt, luchtfilter schoongemaakt, tank en brandstofleidingen schoongemaakt, bougie vervangen, maar wanneer ik gas geef gaan de toeren een heel klein beetje omhoog. hij valt wel niet uit bij gas geven. starten en stationair lopen gaat prima. weet iemand wat het probleem kan zijn? zie video: vespa won't rev up
 
Advertisement - register to remove this

Haal je inlaatslang eens van de carb , en kijk eens of de gasschuif omhoog gaat als je gas geeft. Gaat hij maar een klein stukje , kan hij klemmen , of het membraam onder het deksel dicht niet af , of is lek , en verlies je daar vacuum , om de schuif omhoog te bewegen
 
Haal je inlaatslang eens van de carb , en kijk eens of de gasschuif omhoog gaat als je gas geeft. Gaat hij maar een klein stukje , kan hij klemmen , of het membraam onder het deksel dicht niet af , of is lek , en verlies je daar vacuum , om de schuif omhoog te bewegen
ik heb vandaag eens geprobeerd met een andere carb van een andere brommer en het probleem was nog steeds daar, ik begin te denken dat het misschien iets met de ontsteking te maken heeft, volgende wat ik ga doen is de stator eens checken.
 
Back
Top