Peugeot SF2 maakt geen toeren?

junkiesietze

Well-Known Member
Zie filmpje:

Was aan het rijden, toeren lopen terug en valt uit.
Bij kickstart blijft ie niet langer dan 2seconden lopen, ik dacht ontsteking, die vervangen en scooter blijft nu wel lopen alleen maakt geen toeren.
carter kap is los geweest, alles gecheckt, nieuwe rolletjes erin gedaan en nieuwe Vsnaar.
Carb is helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt

Ding komt maar niet vooruit, wat kan het zijn?


Iemand enig idee?
50cc
17,5mm del
yasuni R
malossi vario
Hebo koppeling
 
Advertisement - register to remove this


Nou iemand nog ideeen?
Met remreiniger om het blok heen gespoten, opzoek naar valse lucht, maar hij reageert er niet op, dus pakkingen zijn goed.
Alles draait wat moet draaien, maar zodra ik gas geef BLEUHHHH.
Als ik mn vinger in de uitlaat stop valt ie wel uit.

Dacht dat 2takt altijd zo simpel was maar als er bij mij iets aan de hand is is het altijd iets wat iemand nog nooit gezien heeft :')
klinkt misschien gek maar bij mij was het de start relais die dit veroorzaakte. of een slechte aard kabel. ik zou er eentje vanaf je blok naar je frame maken. en misschien nieuwe bobine/cdi.
 

Nou probleem gevonden, het was de CDI, wat fucking raar is want ik sweer dat ik mn originele al geprobeert had, en dat ook geen verschil maakte.
Net een extra aarde draad aangesloten, dat maakte ook niks uit, toen dacht ik fuckit laat ik voor de lol mn originele CDI er weer eens in doen, en jahoor.

Heb je zo'n CDI van aliexpress, leuk en het doet idd meer toeren maken maar op top valt ie op zn bek dus je moet steeds awkward met 3kwart gas rijden.
OG CDI liep gelijk een stuk beter en ging niet meer op zn bek op top. en maakt minder herrie.
 

Attachments

  • CDI.jpg
    CDI.jpg
    303.5 KB · Views: 7
Back
Top