Geen onderdelen meer in de maak voor: APRILIA SR DI-TECH???

CappuG-iNo

Well-Known Member
Ik hoorde laatst dat er geen onderdelen meer gemaakt worden
voor de APRILIA SR DI-TECH! En ook dat ze moeilijk te verkrijgen zijn..:mad:
MAAR KLOPT DIT OOK??:?

ALVAST BEDANKT VOOR JE REACTIE!:+
 
Advertisement - register to remove this

Ditech zou ik sowieso niet aan beginnen tenzij je dealer alle onderhoud gratis voor je wil doen. Je kan er zelf bar weinig mee namelijk

Zolang het goed is en goed loopt is het een mooi systeem. Zodra het kapot is ben je aan de beurt
 
mja , je kunt zoveel horen , maar ga gewoon eens naar een Aprilia dealer in de buurt en vraag het daar eens , want er word zoveel geluld..

of je kunt het natuurlijk zelfs rechtstreeks aan Aprilia Nederland vragen via mail ofzo..
 
Je het ditechblok is van morini.

Ik had laatst ergens gelezen dat morini niet meer gemaakt werd ect.
(gelezen maar weet het dus niet zekr)

Maar 2e hans is er wel wat voor te krijgen maar niet zoveel als mina/pia ect
 
ik heb zelf een sr ditech, net wat hierboven word gezegt.. niet opvoeren, niet rotzooien gewoon dealer onderhouden en je hebt er veel kilomters plezier van, ik heb met mijne nog nooit probleme gehad.

ontopic: er zijn inderdaad erg weinig onderdelen voor als je motirsch wilt veranderen maar als je motorisch wat wilt veranderen zou ik niet voor een ditech gaan, er zijn hier en daar wel wat uitlaatjes op de markt.. dacht een gianelli extra chrome en ik dacht ook een malossi uitlaat, tenzij die was omgelast maar dat weet ik niet zeker.

succes verder
 
ik heb zelf een sr ditech, net wat hierboven word gezegt.. niet opvoeren, niet rotzooien gewoon dealer onderhouden en je hebt er veel kilomters plezier van, ik heb met mijne nog nooit probleme gehad.

ontopic: er zijn inderdaad erg weinig onderdelen voor als je motirsch wilt veranderen maar als je motorisch wat wilt veranderen zou ik niet voor een ditech gaan, er zijn hier en daar wel wat uitlaatjes op de markt.. dacht een gianelli extra chrome en ik dacht ook een malossi uitlaat, tenzij die was omgelast maar dat weet ik niet zeker.

succes verder
Oke, hartstikke bedankt*D Dan ga ik inderdaad toch maar voor wat anders kijken. Waarschijnlijk wordt het een Yamaha Neos!
 
Je het ditechblok is van morini.

Ik had laatst ergens gelezen dat morini niet meer gemaakt werd ect.
(gelezen maar weet het dus niet zekr)

Maar 2e hans is er wel wat voor te krijgen maar niet zoveel als mina/pia ect
Dat had ik dus ook gehoord en wilde het even zeker weten, waarschijnlijk klopt het dus ook...
Ik ga geen risco nemen..O-)
 
Mijn pa sleutelt al jaren aan Ditech's
Hij krijgt ze altijd aan het lopen. Ik zelf wou liever een carb.
Ditech klinkt niet echt mooi
 
Back
Top