Gaarne hulp bij afstellen rs

ruud. said:
dat ding moet echt wel meer kunnen draaien dan 6000! Stotteren boven de 6 is echt geen teken van begrenst oid, gewoon van n kut afstelling oid. Precies dezelfde cilinder draaide er bij mij ook 8500 max!

dat ie iets stotterd is idd afstelling , maar dan nog zal die voor geen meter lopen ;)

mja , bij 6/7000 is de gang er ook wel uit ,en zoals je als zegt een MAX van 8500 , maar dat is niet het gemiddelde toerental en niet het toerental waar hij het dan het beste op doet..

mja , zet er eens de std sproeier erin en kijk wat ie doet
 
het is zonder dollen hoor, wil je pics van het vliegwiel

dit is sirieus geen grap, daarom kreeg ik het niet goed lopend
 
het lager aan de linker kant gaat vaker kapot , als je de boel uit elkaar haalt let dan wel goed op de krukas ,die slijt namelijk vaker in, en dan heb je het zo weer !
 
Dennis said:
erg zonde, maar dan fix ik het zelf wel goed, kan het in ieder geval er een flinke tijd tegen aan:D

klote dennis, zoiets verwacht je niet :(

ik heb nog wel paar goede en goedkope adressen voor reviceren, dat werk moet je niet onderschatten, en ja ik heb et vaker fout zien gaan :p
 
ruud. said:
klote dennis, zoiets verwacht je niet :(

ik heb nog wel paar goede en goedkope adressen voor reviceren, dat werk moet je niet onderschatten, en ja ik heb et vaker fout zien gaan :p

Ik doe het samen met m'n buurjongen die er al 3 jaar mee werkt, komt wel goed denk :)

@ Melf, thx voor je aanbod :*
 
Back
Top