Gaarne hulp bij afstellen rs

ik heb ook wel picje van mijn blokje, grondplaat staat naar beneden toe, waar je in je carter dat gaatje hebt..

weet jij of dat prima wil? std demper op een gia pijp?
 
ik heb het wel vaker gezien en het loopt wel goed , ik heb zelf geen std demper dus kan dat niet proberen maar denk dat het niks uitmaakt.

ik weet dat iig de eerste 99ers een demper hadden zoals bij Leovinci , dus 2 pijpjes langs elkaar heen , dan is het zo dat de ene pijp eindigt aan het einde van de demper , en dan de andere pijp die naar buiten leidt weer voorraan begint.
 
ik heb geen foto van hoe de ontsteking zit helaas..

heb zelf net nog ff mtx-sh blokje in elkaar gestampt , iet makkelijker dan am6 :p
 
ook weer mooi , heb mijn RS blok even losgepakt (cilinder eraf) , wat blijkt , drijfstang veel speling ,bigend ligt er dus gewoon uit , en als je dan nagaat dat dat asje maar zo'n 80 km heeft gelopen :rolleyes:
 
de as , aangezien je een drijfstanglager niet kunt mollen , en komt bij dat de squish netjes op 0,7/0,8 stond , en het ding draait ook maar 12.300 max , mja , dat heeft ie maar 2 of 3 keer gedaan en heel kort..

Doppler btw..

komt bij , ik monteer vrij vaak nieuwe assen en nieuwe lagers , en ik heb tot nu toe weinig problemen gehad , alleen met franse spullen, had een Bidalot krukas , liep ook al na zo'n 100 a 150 km kapot op een evo50 , toen een bidalot cilinder , viel het nicasil zomaar uit (50cc ac) , en dan nu een Doppler as , dit heb ik bij polini , Malossi en powerone assen iig nog nooit meegemaakt , alleen maar bij frans spul tot nu toe en hebo assen

verder alleen nog een malossi cilinder gehad waar het nicasil ook zomaar uit lag.. mja, onder extreme omstandigheden
 
Last edited:
ja ,hij wou erg slecht lopen , mja , staat al de hele winter zo'n beetje stil dus had er niet naar omgekeken , wel af en toe geaait :*
 
Back
Top