Hulp Nodig :)

Wat raad je mij aan?

  • een SM

    Votes: 2 50.0%
  • een racer

    Votes: 2 50.0%

  • Total voters
    4

Schapie

Well-Known Member
Hoi allemaal,
Ik ben 15 jaar en net nieuw op dit forum, want ik wou iets weten :)
Als ik 16 word wil ik graag een schakel kopen, maar ik vind een bv. een Senda supergaaf, maar een TZR ook wel.
Ik weet dat je met een Senda ook wel offroad kan gaan en wat kan crossen, maar ik wil later ook wel motor gaan rijden en dan is een TZR dus wel leuk om een beetje te zien hoe het is.
Dusss... wat raden jullie me aan? ik bn 1.95 ongeveer, krijg ik dan geen problemen met mn rug op een straatracer? of juist op een sm? ;)
Ojah, ik heb al een paar van dit soort topics zien staan, maar pls wil je gwoon even antwoorden :)
Thnx
Schapie
 
Advertisement - register to remove this

Welkom iig. Dit is idd een moeilijke keuze. Met een offroader kan je wat op ander terrein rijden , en met een buikschuiver alleen op de weg... Moeilijk. Ik weet t echt niet. :X

Ik zou zeggen , ga op een paar rijden , en je zult zelf merken welke beter rijdt , en op welke je verliefd bent ja of de nee. :)

Succes !
 
de ervaring leert dat langere personen makkelijker rijden op een senda.
Dit omdat de zit positie bij een tzr oid zodanig is dat je polsen erg belast worden, bij een senda zit je rechter op:)
 
hmm ok tis indd wel belangrijk dat k goed zit, maar ik denk dat ik toch voor een tzr ga :) , nog niet zeker hoor.. maar bedankt iig :)
 
Back
Top