Originally posted by QuadraRacer
De Metal heeft volgens mij standaard 6.0 grams rolletjes...dus lijkt me dat beter...
Originally posted by Cops->Neos
Er moet sowieso een ander vario in, de originele gaat maar tot 60 km/h, de snaar komt simpelweg niet verder omhoog. En dan begint je cilinder zo veel toeren te maken. Tip, koop een HEBO, die is goed bevonden voor de Neos
Originally posted by Cops->Neos
Er moet sowieso een ander vario in, de originele gaat maar tot 60 km/h, de snaar komt simpelweg niet verder omhoog. En dan begint je cilinder zo veel toeren te maken. Tip, koop een HEBO, die is goed bevonden voor de Neos
Originally posted by Cops->Neos
Er moet sowieso een ander vario in, de originele gaat maar tot 60 km/h, de snaar komt simpelweg niet verder omhoog. En dan begint je cilinder zo veel toeren te maken.
Originally posted by FastForward
Hmm,
Okay, maar wat stop ik er nu in? Btw. Std. vario is prima hoor, mits je de ring ertussenuit haalt. Is geen Multivar of Ev maar doet 't best leuk voor een Std. cil.
Maar iemand nog constructieve feedback? Wat werkt leuk en wat niet?
Greetz,
FastForward
Originally posted by Hugo
ik zou de drukveer weglaten voor die neos
Originally posted by FastForward
Ik vraag bv. specifiek of iemand weet of ik een andere drukveer gebruiken moet omdat dit bij een aantal Aerox-jes die ik 'getuned' heb dit wel een must was om alle dips enzo eruit te krijgen, en Neos heeft 't zelfde blok, min. horz. als de Aerox, alleen AC, dus vandaar.
OOIT GEEXPERIMENTEERD MET EEN SPEEDDRIVE/TORQUE DRIVER? OOK EEN GOEDE METHODE OM DIPS ERUIT TE KRIJGEN BIJ MINARELLI HORIZONTAAL...
Idem met de andere zaken, welk toerental doet die min. horz. AC 't lekker, en welke rollers pak ik dan, btw. geldt ook voor die Metal, doet die 't beter op 5500 of 4500 tpm?
MAAK ER DIK 8.000 RPM VAN...
Oftewel, men neme een Neos en een Metal en proberen er het beste van te maken, met zo min mogelijl sleutelen maar toch een goed resultaat.
BIJHORENDE ROLLETJES MONTEREN (5,0 GR. OFZO?)...