Originally posted by FastForward
Oke, ben het nu zo'n beetje wel zat, m'n Aerox met de volgende specs:
Bouwjaar mei 2000
STD cil.
Tecnigas Next
Pijp uit luchtfilter
86 sproeier
Polini voorvario, 15gr. plaat
Polini racekoppeling
Polini goud drukveer
4.5gram rollen
Wil niet veel harder dan 95 op de teller, da's zo'n 85 echte kilometers en hoewel ie best lekker wegtrekt mis ik toch een boel pickup en acceleratie tussen de 60..95.
Greetz,
FastForward
Originally posted by viva la Nilzz
Het was bij mina toch zo dat de vario zo kl*te was?
Met die multivar zou je top wel omhoog moeten gaan dan...
correct me if I`m wrong uiteraard...
Gr33tz
Originally posted by Prozhen
Gebruik een 25gr. plaat, dump je Polini vario, je sproeier is iets tegroot, sproeier 82/42 moet goed zijn.
Koop een Multivar+ventivar en een Dayco of Polini snaar.
Dan haal je 100% met een beetje afstellen de 100km/u (TELLER).
Acceleratie zal ik toenemen.
succes
Originally posted by FastForward
Wil niet veel harder dan 95 op de teller, da's zo'n 85 echte kilometers en hoewel ie best lekker wegtrekt mis ik toch een boel pickup en acceleratie tussen de 60..95.
Polini snaar gaat rafelen....Originally posted by Prozhen
Idd, moet je wel ff een goeie snaar |-dayco/polini| monteren (in comb. met multivar).
Originally posted by VDM
DR + Metal is niet vet, maar het kan wel erg relaxed rijden. Die krukas zorgt ook voor wat meer vermogen, dus opzich een leuke toersetup 8)
Originally posted by Red Bastard
Hoezo zorgt een nieuwe rukas voor meer vermogen? Met mijn rhq merkte ik niet zo veel tot nix verschil...
R3D B
Originally posted by Roadrunner
een volronde krukas zorgt voor meer volume in de carter, zoiets? komt meer druk in ofzow en dat is goed.....?
dus je verbruikt per rondgang minder benzine 8)Originally posted by Ruud
en minder carterinhoud